Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Szerintem már veled is volt ilyen...

2018. január 22. 19:05 - Technikus Úr

 

 

Biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mással is megtörtént az a dolog, hogy tesz-vesz otthon valamit, miközben megy a TV és félszemmel nézi az éppen aktuális filmet és a felfogott jelenetekből megtetszik.

 

De aztán sajnos - valamilyen oknál fogva - nem tudja befejezni. Majd megnézem a műsorújságban a címét, letöltöm és megnézem. Feltéve ha nem felejted el és utána az egész köddé válik.

Az én ilyen filmemet évekkel ezelőtt adta a TV, amikor még nem volt minden háztartásban internet (igen kedves Z generáció), így aztán nagyon nem tudtam lenyomozni a film címét. Műsorújságunk ugyan volt, de ez az eset több mint 10 évvel ezelőtt történt és valahogy nem is éreztem késztetést, hogy megnézzem. Egészen mostanáig.
Ne kérdezzétek hogyan, de most hétvégén valamiért eszembe jutott ez a film. Mivel egy-két jelenetre emlékeztem, így nem volt reménytelen a dolog. Segítségemre volt a GYIK.hu, ahol egy kérdésbe leírtam a jeleneteket, így még aznap este megkaptam válaszul a film címét.

"Álomcsapda" 
mv5bmtk1mjqwmtqymv5bml5banbnxkftztcwodcxmjezmw_v1_uy1200_cr91_0_630_1200_al.jpg
Így megvolt a szombat délutáni program.
Megmondom őszintén, hogy maga a film nem volt egy nagy durranás.
Sok reményt nem is fűztem hozzá, amikor megláttam, hogy Stephen King írta.
Egy könyvét se olvastam, de több általa írt könyvéből készített filmet láttam. 
Szélsőséges véleménnyel vagyok. 
Ott van pl. a "Remény rabjai" ami a világ legjobb filmje. Ugyanakkor ott van az "Az" vagy a "A köd" ami után azt mondom, hogy tényleg zárt osztályon van a helye a csávónak. És igazából kidolgozatlanok. Nincs előzmény, csupa kérdőjel. Ki az a bohóc a csatornából? 
Azt azért hozzáteszem, hogy lehet a legtöbb kérdésemre a könyvei választ adnának, de valahogy nem érzek affinitást, hogy a kezembe vegyem bármelyiket is. De aztán kitudja...
Na, jó. Nem vagyok se film-, se könyvkritikus. Elkanyarodtam.
Szóval megnéztem és azt kell hogy mondjam, tényleg nem volt nagy durranás külső szemmel nézve, de valamiért elfogult vagyok. Tetszett!! Nagyon is, és biztos vagyok benne, hogy még látni fogom, annak ellenére, hogy erre a filmjére is igazak azok, amiket már fentebb leírtam. 
Valamiért úgy érzem, hogy egy láthatatlan kötelék köt engem ehhez a filmhez. Valami, ami kialakult onnantól kezdve, hogy láttam évekkel ezelőtt (azt a pár jelenetet) és az évek alatt csak kérdőjelek voltak bennem. Valami leírhatatlan dolog. Valami, amit talán még megfogalmazni sem tudok normálisan. Valami ami eddig a felszín alatt volt, de most váratlanul felbukkant és a fülembe súgta, hogy: Itt vagyok! Töltsél le és nézzél meg!
Egy 1 szó mint 100. Nézzétek meg! Mondom, nem nagy durranás, sőt talán nem is fog tetszeni (ne engem okolj, mert furcsa az ízlésem).
Ez nem SPOILER:
SSDD - Same shit different day (Ugyanaz a szarság, különböző napokon)
(Ilyen film volt még az életemben a Kalandférgek is. Bár ott a megtalálást 2-3 év volt. Az remek film. Mindenféleképpen nézzétek meg!)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr6315444356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása