Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Ki számít ribancnak? - Technikus Úr Tudomány

2020. április 29. 09:07 - Technikus Úr

Ezt az elméletet még ténylegesen a technikusi éveim alatt "dolgoztam" ki.

Folyt.

6-kep-amely-bizonyitja-hogy-emily-ratajkowski-tenyleg-durvan-jo-no_1167610aa17b0813233fe82d99403e41.jpg

Igazából semmi egetverő nagy bölcsesség nincs benne, se tudományosan megalapozott tényállás, csak akkor, annyi idősen jól hangzott. Így szól:

Egy nő akkor ribanc, ha a jelenlegi életkorából kivonjuk azt az évet, amikor elveszítette a szüzességét és ha a kapott szám kevesebb, mint ahány szexuális partnere volt.

Példa:

Marcsika jelenleg 35 éves és 18 évesen hányták először kardélre, tehát a különbség 17. De Marcsika két kanállal habzsolja az életet, semmi rossznak az elrontója, ezért bőszen húzogatja a Tindert, kúrogatja magát a munkahelyi raktárban és megesik, hogy nem a saját ágyában ébred szombat reggelente, mert előző este a barátnőivel a Rióban múlatták át az éjszakát. Így adódik össze, hogy Marcsikának 28 strigulája van az ágytámláján.

17<28= Marcsika egy ribanc!

U.i.:

Elnézést szeretnék kérni azoktól a hölgy olvasóktól, akiket sértett a bejegyzés tartalma. Akármennyire is tűnik hímsoviniszta dumának, nem vagyok az. Nagy rajongója vagyok a női nemi szervnek! Béke!

 

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr1615647246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2020.04.29. 20:20:27

Tehát évente max 1 partnere lehet az embernek.... Naná hogy egyből számolgatni kezdtem, aztán felmerült bennem a kérdés, hogy bizonyos esetek beleszámítódnak vagy sem?

calibra2006 2020.04.29. 20:41:29

@Technikus Úr: ebbe most nem mennék bele. Végülis az eredményen nem változtat

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.04.29. 20:46:25

@calibra2006: A nemi erőszak természetesen nem tartozik közé, ha arra gondoltál. Amúgy nem kell komolyan venni ezt az egészet. Egy poénos bejegyzésnek szántam. Mindenki úgy éli az életét ahogy akarja. :)

Szubrina 2020.04.29. 21:05:16

Én sosem számoltam a partnereimet, viszont nekem volt olyan, h egy évben volt több is, aztán volt olyan, h 3 évig senki.
Valószínűleg meghaladja 38-21=17 és azt gondolom, h minél idősebb egy nő annál nagyobb ribanc a matematikád szerint.
Persze, h a faszik hány nőt kúrtak le az nem teszi hímringyóvá őket, csak menő csődőrré.
Egyébként pont itt bicsaklik meg a logikád, mert míg a fasziknak az az érdekük, h minél több nőt hányjanak kardélre, addig a nők keresik a ZIGAZIT. A faszik lehazudják a csillagokat is az égről, h lecsússzon az a bugyi...
Nekem sok év sírás volt mire megtanultam a leckét, de ha mindig nemet mondanék már visszanőtt volna a szűzhártyám is.

Egyébként valóban hímsoviniszta, ha egyszer tiszta lappal kezdek egy faszinál tuti azt fogom mondani neki, h még csak egy pasim volt, azóta se senki, mert különben NYILVÁN értéktelen vagyok.

Erről a nemierőszakolósról jut eszembe, h mekkora ribanc volt az a fogyatékos lány, akit többen elkaptak, megerőszakoltak (valszeg szűz is volt) aztán meg is ölték.

calibra2006 2020.04.29. 22:06:35

@Technikus Úr: nem erre gondoltam de akár az is. Tudod a legnagyobb női magazinok is pont ilyen kitalált marhaságokkal vannak tele, mégis megveszik az emberek, elolvassák. Engem éppen szórakoztatnak az ilyen bejegyzéseid.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.04.29. 23:04:28

@Szubrina:
Nem értek egyet veled. Nem minden nő keresi a ZIGAZIT. Vannak nők, akik - ahogy a példában is írtam - két kanállal habzsolják az életet. Tegyék azt. Ki vagyok én, hogy ítélkezzek? Senki!

Ezért nem jó, ha úgy fogalmazol meg mondatokat, hogy magadból indulsz ki. Ne általánosíts. Se a nőkkel se a férfiakkal szembe. Mert lehet, hogy te várod a nagy Ő-t, mégis szét tetted a lábadat mások előtt. Volt hogy pénzért... Ismétlem: Nem ítélkezem!
És engem se általánosíts, mert nem vagyok egy szexuális predátor...

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.04.29. 23:21:50

@calibra2006:

Pont a mai nap láttam meg, hogy a blogom oldalsávjában, a blogajánló az alábbi blogot kínálta fel.

vadalmamegmondja.blog.hu/2020/04/24/amit_a_szakitasrol_tudni_erdemes_1_resz_szakitsak-e

Alapból az ilyen "Na majd én megmondom, hogy mi a frankó" blogoktól rosszul vagyok. Kurva szar marketing. Szerintem. Persze most nem akarok senki blogjába beleállni és kritizálni azt, mert éppenséggel az enyémet is lehetne. De még is zavar, hogy egyesek - hát valljuk meg, kis olvasottságú - blogokon próbálnak lifecoach tippeket adni a népnek... Ettől rosszul vagyok...
És igazából szerintem az ilyen bejegyzések azok, amik a női magazinokban vannak, nem az én hülye gondolataim.

Amiket én írok - és az elején hivatkozni is szoktam rá - az csak az én meglátásom/véleményem/napi bölcsességem. Nem célom senkire sem rákényszeríteni a nézeteimet.

Ha szórakoztok rajta, az nekem öröm (elsődleges cél).
Megbotránkoztok? Nem kötelező olvasni.
Elfogadtok? Imádlak titeket!

Szubrina 2020.04.30. 00:41:27

@Technikus Úr: Pontosan leírtam a kommentemben, h én hiába kerestem a nagy őt, ha átbasztak sokan és sok idő volt mire rájöttem, h a faszik csak AZT akarják tőlem, amikor rájöttem, akkor kurválkodtam egyet, h végre én is profitáljak abból, ha szétteszem a lábam.

Minden nő az igazit keresi tulajdonképpen.

De am. imádom, amikor olyan tőr pálcát felettem, aki egy olyan nőt kurogat nap, mint nap, akit nem is szeret...

Miért nem a pasikról írsz ilyen statisztikát, egyszerűen nem értem, h kurva nagy egyenjogúság van, ami azt jelenti, h a nők mindent csinálhatnak, ami rossz, de ha ugyanúgy viselkednek a szexben, mint a férfiak, akkor meg kurvák...

Egyszerűen nem értem ezt a mentalitást.

Továbbá leírtam, ha csak olyannak tenném szét a lábam, aki lehozza (nem lehazudja) nekem a csillagokat, akkor 38 éves szűz lennék.

Kifogtam, h az én generációmtól kezdődően, a faszik nagy nullák, nem tudtok udvarolni, kedvesnek lenni, ŐSZINTÉNEK lenni, önzőek vagytok és sekélyesek és ezt a te párkapcsolatod is bizonyítja.

Szomorú dolgok ezek.

calibra2006 2020.04.30. 06:23:42

@Szubrina: bocsánat, hogy beleszólok, de ha jól emlékszem, pont te voltál az akinek a legjobban tetszettek ezek a Marcus féle írások. Most meg azt mondod, hogy elítéled az ilyen férfiakat. Érzek itt némi ellentmondást.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.04.30. 08:22:37

@Szubrina:

Mi van baszd meg, nem tudsz olvasni? Azt írtam, hogy nem ítélkezem! Erre jössz ezzel a pálcás dumával meg a barátnőmmel.
Hogy a kurvaisten géprogybatekert faszából veszed a bátorságot, hogy felhozod egy ilyen témánál a barátnőmet? És nem igaz, hogy nem szeretem, hanem hogy nem vagyok szerelmes belé. Ha egy kapcsolatban alapkövetelmény lenne, hogy mind két fél szerelmes legyen, akkor nagyon sok szingli lenne...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.14. 19:05:53

@Szubrina: „Én sosem számoltam a partnereimet”

Múltkor még nem volt sok, de mindannyian tudjuk, hogy rengeteg volt.

„Persze, h a faszik hány nőt kúrtak le az nem teszi hímringyóvá őket, csak menő csődőrré.”

Igen, és? Van valami problémád?

„addig a nők keresik a ZIGAZIT”

A nők nagy része hozzád hasonló faszcibáló kurva. Az igaziban meg csak a retardáltak hisznek.

„A faszik lehazudják a csillagokat is az égről, h lecsússzon az a bugyi”

VS

„...ha egyszer tiszta lappal kezdek egy faszinál tuti azt fogom mondani neki, h még csak egy pasim volt,”

Szóval a kurva anyádat, más részt nem fogsz akkora balfaszt találni, aki ezt beveszi :) Vagyis fogsz, de az neked értelemszerűen nem fog kelleni :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.14. 19:12:25

@Szubrina: „Pontosan leírtam a kommentemben, h én hiába kerestem a nagy őt, ha átbasztak sokan és sok idő volt mire rájöttem, h a faszik csak AZT akarják tőlem, amikor rájöttem, akkor kurválkodtam egyet, h végre én is profitáljak abból, ha szétteszem a lábam.”

Szánalmas önfelmentés!

„Minden nő az igazit keresi tulajdonképpen.”

Nyilván ezért kurválkodnak.

„egyszerűen nem értem, h kurva nagy egyenjogúság van, ami azt jelenti, h a nők mindent csinálhatnak, ami rossz, de ha ugyanúgy viselkednek a szexben, mint a férfiak, akkor meg kurvák...”

Először nézz utána mit jelent az, hogy egyenjogúság, aztán vernyákoljál!

„Kifogtam, h az én generációmtól kezdődően, a faszik nagy nullák, nem tudtok udvarolni, kedvesnek lenni, ŐSZINTÉNEK lenni, önzőek vagytok és sekélyesek és ezt a te párkapcsolatod is bizonyítja.”

Mert hulladék kurva vagy. Amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten!

„Szomorú dolgok ezek.”

Csak reálisak.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.14. 19:17:11

@Technikus Úr: „Ha egy kapcsolatban alapkövetelmény lenne, hogy mind két fél szerelmes legyen, akkor nagyon sok szingli lenne... ”

Ez az agyilag 12 éves barom azt hiszi, a szerelem örökké tart, és hogy egy párkapcsolat a felek sülve-főve együtt levéséről szól.

MsIreneAdler 2020.05.14. 22:00:02

Hát jól bele kéne húznom, hogy még nagyi korom előtt ribanc lehessek :D
Szerintem tök jó kis elmélet, nekem tetszik, ha úgy jönne ki a matek, hogy ringyó vagyok, akkor sem lenne más a helyzet! Nem kell ezt ilyen véresen komolyan venni :)

Nanenáné 2020.06.17. 13:52:57

Amennyiben te a nőkben csak a szervet kedveled, akkor valóban te vagy az egyik leghímsovinisztább lény a világon. És ez nem rosszallás, csak ténymegállapítás.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.06.17. 17:08:29

@Nanenáné:
Látszik, hogy csak ezt az egy bejegyzésemet olvastad. Nem baj. Leírtad a véleményed. Köszönöm!
süti beállítások módosítása