Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Beszopatott csöves

2020. szeptember 14. 19:38 - Technikus Úr

Nem is tudom hány éve volt, amikor épp a városunk vasútállomásán várakoztam a vonatomra, amivel Csingához és/vagy a kollégiumba indultam. 

Folyt.

Persze ez a vasútállomás sem különb a legtöbbnél, ahol mindig lézeng egy-két csöves. Igazából a csövesekről is leírhatnám a véleményemet, de most fogadjátok el azt a tényt, hogy jelen sztorinak a főszereplője tipikusan az a naplopó csöves, akinek soha semmilyen körülmény között nem adnál pénzt.

- Jajj drága aranybaraaatom, nem péééénz kell nekem, jajj dehogy kell nekem pénz, csak szeretnék egyet telefonálni, ezért szükségem lenne 200 forintra - Jött oda hozzám elég egyértelműen ellentmondásos szöveggel. 

Vágott az eszem, mint a borotva és előkaptam a telefonomat.

- Mondja a számot és akkor felhívhatja a telefonomról - Ajánlottam fel nagylelkűen, mert szinte biztos voltam benne, hogy kamu a duma.

- Jajj, azt nem tudom, a fiam tudja aki erre felé lézeng.

Néztem rá felvont szemöldökkel, de ekkor már a csövesnek is leesett, hogy ez a duma nem jött be. Legalábbis nálam nem, így 200 forint híján állt tovább és próbálkozott a következő embernél.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr4816201188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása