Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Kedd este

2022. október 25. 23:06 - Technikus Úr

Nem tervezett bejegyzés következik.

Folyt.

Töltök magamnak egy pohár whiskyt, mert bennem vannak a szavak, mondatok, csak nem a legmegfelelelőbb sorrendben akarnak kijönni...

Egi!

Voltaképpen ezt a két pohárra való whiskyt tegnap este akartam meginni a kádban, miközben vizihullára áztattam a seggemet az esti fürdés során, de aztán rájöttem, hogy nem kéne az az 5. és 6. még.

Nem fogok beszarni, mert még van egy üveggel. Nekem ne lenne?

Fura napokat élek meg mostanában. Barátnőm lekoccolt pár napra, így egyedül héderelek az albiban. Nyugi, nincs gond. Mármint velünk, csak otthon van dolga.

Otthon.... What does it mean??

De hogy őszinte legyek, most kurvára bejön ez a pár nap egyedüllét... Kibaszott egy önző fasz vagyok....

És igazából újra át kéne gondolnom a viszonyomat az alkohollal...

Mostanában egy picit sok fogy....

Egi!

Na fasza! Egy újabb üveg ürült ki. Áztathatom le a címkéjét az üvegről és mehet a skalpfalra...

Jézusom, de egy kibaszott szánalmas alak vagyok.....

Eric Clapton - Cocaine dala üvölt már vagy 20adjára én meg alkohollal táplálom piciny szervezetemet, amit délután még egy több mint 6 km-es futással is megajándékoztam.

Fura napok... Újfent...

Az életem drámájának sorozata új karaktert kapott. Újfent.

Még nem tudom, hogy mennyire átmeneti vagy végleges szereplője az életemnek, de egy biztos: Most itt van és már 2 nap után hatással van rám 6E.

Nem, ez nem egy hely sakktáblán, hanem egy rejtett női név.... 

Úúúúúgy utálom, hogy időről időre megjelenik egy nő az életemben és minden helyén lévő dolgot összekuszál

Lószart!! Itt most nem szerelemről van szó, hiszen életemben nem találkoztam Vele, de még a hangját se hallottam. Egyszerűen csak fogja a helyén lévő dobozokat, amiket évek alatt rendbe próbáltam "rakni" a kicsi lelkemben, majd kiborítja és szét dobálja és azt mondja, hogy ez így van helyén..... Szerinte...

Én meg csak lesek magam elé és egy neutrális arckifejezéssel azt mondom, hogy OK!

"Keressem meg azt a lányt!!"

Mit keressek? Kit keressek? Az a lány már nem létezik. Az a lány 2015-ben létezett. És lehet, hogy én már nem is abba a lányba vagyok szerelmes, hanem abba az idilli állapotban, amiket akkor éltem/éltünk meg. De ez már a múlt...

Pont 6E megjelenése előtt gondolkodtam el azon, hogy így 31 évesen és 7 év távlatából ideje lenne elengednem azt a 2 éves kapcsolatomat, ami az életem egyik legboldogabb időszaka volt. 

Ilyenkor ugrik be egy idézet a Keresztapától:

"Amikor már azt hittem, hogy kint vagyok, ezek mindig visszarántottak...."

Nem okolom érte. Egy nagyszerű és klassz csaj. Egyelőre(!!) még nem tudom hova tenni magamban.... 

Túl sok a közös bennünk. Túl sok....

Hoppá! Még egy üveg whisky.

Cupp

Egi!

She don't lie, She don't lie, She don't lie....Cocaine

"Szóval nem rossz kis csávó vagy, a hajad röviden áll jól, meg a borosta. Fogadd meg!"

Feltettem töltőre a szakállnyírómat... 

 

 

 

"A bankjegyhamisítást a törvény bünteti!"

Keveredek szemkontaktusba egy asztalomon heverő Szent István Királlyal.

Milyen ironikus, hogy ez a felírat még a hamisított bankjegyeken is rajta van....

Egi!

Mekkora egy kibaszott nagy hülye vagyok!! Egy ökör. Több mint 5 éve tartom titokban ezt a blogot a Barátnőm elől, erre 6E-nek már a második nap megmutatom.

Igen! Baszki, még ezeket a sorokat is olvasni fogja holnap.... 

Miért?? Miért vagyok ennyire naiv?? Vagy csak szimplán ösztönösen megérzem azt, hogy kiben bízhatok?

Na tessék! Esküszöm nem rendeztem meg.....

Eric Clapton - Layla

Hát beszarok.... Akik értik a dalszöveget előnyben vannak!! 

 

 

 

Baszki!! XD Eldugult a lefolyó a levágott szakállamtól. 
Sebaj, majd holnap megoldom. Ma már biztos nem!

Egi!

Mondjuk holnap 5 kor kelek....

Szarok a farmra!!

Baszd meg! Hogy felhúztam annak a tapló fasznak az agyát ma. :D :D 

Valahogy így a bejegyzés végére elmesélem a napomat néhány képsorban.

Egész nap ment bent a cégnél az ugatás. Az új renccer nehezen akar beállni, ezért a feletteseim egész nap egymással ugattak. Én meg csak egy kaján vigyorral ültem a helyemen és dolgoztam. Az ördög munkálkodik, Nekem csak végig kell néznem... Aztán jövök haza kocsival. Kanyarodnék ki jobbra a főútra. Balról senki. Kifordulok, majd a lehető leggyorsabban gyorsítok 50-re, de már a tükörből látom, hogy egy Seatos a seggemben van. 

A büntetőfékezés nem az én stílusom. Én ilyenkor csak szeretem lemosni a szélvédőmet.. jó alaposan. 

Ezzel különösebben nem "büntetem" a tagot, de ha neki éppen ki van ürülve a tartálya, akkor talán egy picit.

Dudál... Nyomjad öcsém, én akkor sem fogok többel menni, mint 60, akármennyire is sietsz.

A sáv kettéválik, majd miután szabályosan jeleztem, hogy nekem a jobb oldali sáv kell, ő még maradt az eredeti sávban, majd felgyorsított annyira, hogy mellém érjen, miközben nyomta a dudát.

A kellemes október délutáni időjárás lehetővé tette, hogy leengedett ablakkal tegyem meg ezt az utazást, így nem szégyelltem kimutatni a középső ujjamat az ominózus személy irányába, mikor az elhaladt melettem.

Ettől még idegesebb lett. Lefékezett és ahogy ismét egymás mellé értünk, a kormányt picit még rám húzta.

Látom az arcán: Ordíííííít.

Mondjad barátom!! Senki sem hall!!

Kibaszott nagyot mulattam rajta, hogy egy indokolatlan semmin, annyira felbaszta az agyát, ami a legkisebb mértékben sem volt negatív hatással az én idegrendszeremre.

Hazaértem, gyorsan átöltöztem, aztán elmentem futni. Csak mert 6E is elment... 

Meg kell mutatni, hogy azért nem vagyok én egy belvárosi kis pöcs...

Leértem az utcára, még az okosórámmal baszakodtam, mikor előttem egy csávó a kocsijának a hátsó ajtaját nyitotta ki. Ahogy az ajtó kinyílt, egy 6-os karton bor is esett ki ugyanazzal a lendülettel és ahogy láttam, nem kevesebb, mint 3 üveg szépen össze is tört az aszfalton... 

Nem nevettem ki. Elég volt az, ahogy Ő ki nevette saját magát. 

Aztán ahogy elkezdtem a futást, úgy gondoltam, jobb ha kiveszem a lakáskulcsot a nadrágom alsó zsebéből és inkább kézben fogom, nehogy elhagyjam. Csak hogy ez a mozdulat olyan rosszul sikerült, hogy a jobb lapockámnál egy ideg becsípődőt... 

Aztán most itt vagyok....

E6 lelépett egy koncertre. Biztattam, hogy menjen, tök jó lesz, de belül azt éreztem, hogy bárcsak itt maradna velem, hogy beszélgessünk...

fuck.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3217962706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2022.11.02. 22:41:02

Most akkor 6E vagy E6? Amúgy tökmindegy.
Nálam csak pálinka van. Kérsz?

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2022.11.03. 19:13:03

@calibra2006:

Jéééé. Hát itt vagy?

Már kezdtem hiányolni a kedvenc olvasómat. :D
Örülök, hogy még itt vagy! Jó, nézd el nekem, nem vagyok egy Bobby Fischer...

Persze, hogy kérek!!
süti beállítások módosítása