Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Mi van Öcsi, kapuzárásid van?

2024. március 07. 20:09 - Technikus Úr

Vágta a fejemhez a Nővérem, miután meglátta, hogy milyen autót vettem.

Folyt.

Nem, nem kabriót. Arról 6E lebeszélt...

1709838185665.jpg

Úúúúristen, de bevagyok baszva....

Még mindig napirendiponton van a múlt elengedése. Van, amit el tudtam, és van amit nem akarok, és van amit meg felesleges. Ilyen pl. a kocsi amit vettem, kemény 300 ezer Ft.-ért.

Már egyszer volt ilyenem, Imádtam. Gyerekkori álmom volt az NQ rally játék óta, amivel 1999-ben játszottam a pentium 1-es gépünkön.

Nem, nem akarom a fasza gyereket játszani, egy 23 éves autóban. Nem is lenne értelme és nem is lehetne... A vétel inkább "befektetés", mint "vagánykodás".

Egyre kevesebb van belőlük az utakon. Amiket hirdetnek, az már mind telefingott, lelakott, szétrugott kotlák, amiket Rikárdó vagy Ármándó árul, vagy cserélne valami másik szarra.

Szeretem ezt a formát. Belém égett. Volt már egyszer. Eladtam. Megbántam. Megtehetem. Megvettem. Rendberakom. 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr9218348261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása