Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Csak úgy...

2024. április 20. 20:40 - Technikus Úr

Na akkor nézzük!

Zene

Whiskynek legyen mondjuk egy Arran - Sherry Cask

Várok egy picit, hogy megszálljon az ihlet...

Pénteki napom. Folyamatos rohanás, szaladgálás, nincs nyugtom egy percre sem.

"de hát te vagy az üzemvezető..."

Hát a faszomat? Hogy a gecibe lennék már én az üzemvezető? 2 hete még a felmondási időmet töltöttem. 

Ádáz ironiája és egyben a sors keserű fintora, hogy egy kis fizetésemelésért cserében hajlandó voltam maradni, de ezzel párhuzamosan a közvetlen felettesem is felmondott, bár Ő nem is akart maradni és nem is ajánlottak neki magasabb bért. Nem tisztázott dolog és igazából nem is érdekel...

Mindazonáltal továbbra is átbaszva érzem magam, mert egy 13%-os fizetésemelés amúgy nem lenne szar ha rajtad kívül nem kapott volna mindenki egy kollektív 7%-os fizetésemelést. Úgy gondoltam hogy az éveleji fizetésemelésbe beletartozik az én megemelt fizetésem is. Hát kurvára nem. így a megmaradt 6% pont egy tank benzinre se elég a 17 éves Skoda Fábiámba vagy a 23 éves fostalicska Rőnó Megánba. Nevermind...

Nem hisztizek, mert a végén még én leszek a pénzéhes büdös zsidó, akinek semmi se elég. Meg amúgy hirtelen nem is tudnék hova menni és kedvem se lenne újra megmászni a ranglétrát ami évekig tart. 

Szóval üzemvezető vagy?

A nagy faszt! Csak pár kolléga engem akar, mert nincs betöltve a pozi és ahogy a vezetőséget ismerem nem is lesz. Baszd meg! Az milyen már. A jenga toronyból kihúzol egy komplett sort és elvárod hogy a torony állva maradjon?? 

Nem biztos, hogy pragmatikus volt a hasonlat, de szerintem értitek. Szóval az én csicskaburám szorgalmazza azt a feladatot, hogy minden zökkenő mentesen menjen a gyártásban. De nem megy...

És ez persze nem az én hibám.

2019-ben amikor én voltam a király az teljesen más pálya volt. Volt 10 emberem csináltuk a dolgunkat és minden fasza volt. Beleuntam és egyéb más dolgok miatt felmondtam.

Feltettem magamnak a kérdést, hogy más munkahelyen is eltudok jutni a csúcsra? Meglátjuk és BÁMM, bedobtam a felmodásomat. 

"Voltam én már a csúcson, de még leszek is!"

Ez volt ez elmúlt 3-4 évben a mottóm és most itt vagyok a kapujában. Csak felkéne mennem a felsővezetés irodájába és kérnem kell, hogy hadd legyek én az üzemvezető és megkapnám a titulust de mást nem. Pont ezért nem teszem meg... 20-30 ember nekem már sok...

"Jóvan ez így..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3518386263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figy L M 1 ideYEeeah 2024.04.20. 22:42:29

Jó ez így nektek. Nálunk meg kis túlzással 6 emberre jut 10 főnök.
süti beállítások módosítása