Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Elon Musk és a Tesla - Technikus Úr elmélet...

2020. augusztus 23. 20:50 - Technikus Úr

Korábban több bejegyzésben is leírtam már, hogy nem kívánkozok belefolyni különféle összeesküvés elméletekbe. Most sem fogok.

Folyt.

Akik rendszeresen olvasnak, azok tudják, hogy Teslabuzi vagyok. 2016 tavaszán (Amikor először vezettem egy Model S-t István Barátommal) fertőződtem meg és utána olvastam el Elon Musk életrajzikönyvét. 

Nagyon sok Tesláról szóló cikk úgy kezdődik, hogy Elon Musk, a Tesla alapítója blablabla....

Na, ez nem igaz. Aki olvasta a könyvet, azt tudja, hogy a Tesla (Motors-t)-t nem Ő, hanem néhány Stanfordi egyetemista alapította. Elon később, mint befektető társult hozzájuk. De nem is ez a lényeg. Nem erről szeretnék most írni. 

Aki olvasta a könyvet, azt tudja, hogy Elon Musk a legelején nem az akkumulátorban látta a fantáziát az elektromos autók meghajtása terén, hanem valamiféle szuper kondenzátorban. Erről egyébként a könyvben nem tesznek bővebb említést. Maradtak a lítium ionos aksiknál.

Na de a lényeg, hogy a jövő hónapban, szeptember 22.-én jön a Battery Day, ahol valami nagy bejelentés tesznek, amire talán érdemes lehet odafigyelni azoknak, akik érintettek a témában. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e összefüggés a két dolog között. 

Elon Musk tényleg bejelenti a Földünket megmentő energiaforrást, mint Tony Stark, vagy csupán tartanak egy jó bulit a részvényesekkel?? Mint részvényes, kíváncsian várom...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr1116174148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása