Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Mi számít megcsalásnak? - Technikus Úr Tudomány

2020. szeptember 22. 18:53 - Technikus Úr

Válaszom Ms Irene Adler bejegyzésére

Itt az idő, hogy - a múltkorihoz hasonlóan - ismét útjára bocsássak egy bejegyzést, ahol leírhatom a tudományosan megalapozatlan elméletemet, hogy az újra bejárhassa a környező blogokat és várhatom a nők felháborodott kommentjeit.

Folyt.

Mai témánk: Megcsalás férfiszemmel

Rögtön néhány alapszabállyal kezdem:

1., Ne bukj le! - Hidd el, mindenki jobban jár. Nincs hiszti, nincsenek összetört szívek (és persze tányérok)

2., Ne mond el senkinek! - De tényleg senkinek! Még a legjobb barátodnak/barátaidnak sem. Kicsit olyan ez, mint amikor az ember dudvát termeszt a szekrényében (tudnék mesélni). Mert az oké, hogy te nem szólod el magad, tartod magad, minden nyomot eltüntetsz, de egy iszogatós este folyamán elég egy elszólás a másik szájából és vége. Ha láttad a kéjlak című filmet (3 feldolgozása van, ha van egy kis időd, akkor nézd meg) pontosan tudod, miről beszélek.

3., Ha már félre kúrsz, akkor azt jobb nővel tedd! - Itt nem feltétlenül a külsőre gondolok (bár nem hátrány). Elég ha már egy területen jobb. 

4., Ne a barátnőjével - Ha már geci vagy és félre kúrsz legalább ne a barátnőjével tedd. Értem én, hogy még izgalmasabb a dolog, de túl nagy rizikó. Tuti kiderül. Csak idő kérdése.

Ha nem ismeri a barátnőd/feleséged a szeretődet, ügyelj is rá, hogy ne is találkozzanak, mert lehet hogy országos cimborák lesznek, vagy kikaparják egymás szemét. Fölösleges bonyodalom.

A barátnő azért is necces, mert ha két csaj sok időt tölt együtt, szinkronizálódhatnak a menstruációs ciklusuk (nem tudom, hogy ez urbánlegenda vagy valóban így van, erről kérnék egy kommentet egy női olvasótól) és így előfordulhat, hogy mindkét lyuknál stop van. Kérlek ne gyertek nekem a "jó katona vérben is harcol" dumával, mert rögtön elhányom magam.

5., Szállj ki időben! - Ez több szemszögből is fontos. Értem én, hogy az ember minél közelebb van a tűzhöz, annál jobban érzi, hogy él, de jobb egy idő után kiszállni. Egyrészről mert a korsó sem járhat örökké azon a bizonyos kúton, a másik meg az, hogy előbb-utóbb az érzelmek - az egyik félen legalábbis biztos - kezdenek dominálni. És ha az mondjuk a csajon üt ki, akkor megvan a sansza, hogy kitálal a csajodnak/feleségednek. 

Na, most hogy a szabályaimat ismertettem a nagyérdeművel, szeretném leírni, hogy mi is a megcsalás az én erkölcstelen, hímsoviniszta értékrejdjeim között.

A megcsalás Férfi szemmel 5 fokozatra tehetem

1. Szóval - beszélgetsz a csajjal

2. Tettel - találkozgatsz vele

3. Erősen erotikus tartalommal bír a kommunikációtok (puncis/faszos képek, videók egymásnak küldözgetése) 

4. Szexeltek

5. Érzelmeket viszel a dologba.

Az, hogy honnan válik megbocsáthatatlanná, azt neked kell eldöntened kedves olvasóm. 

Mindazonáltal befejezésként meg kell, hogy említsem, hogy nem minden fekete és fehér.

Mert ha saját tapasztalataimból indulok ki, akkor azt kell, hogy mondjam, egy félrelépés akár frissíthet is egy meglévő kapcsolaton. Ez amúgy fura és egyúttal megmagyarázhatatlan.

Látens lelkiismeretfurdalás? Felismerés, hogy a meglévő csajod jobb, mint akit heteken/hónapokon keresztül kúpoltál? Fasz se tudja, de ha magamból indulok ki, akkor az önbizalmam is nőt és a kapcsolatom is jobbá vált.

Fasz se érti... 

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr215907960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MsIreneAdler 2020.09.23. 16:43:22

Borzalmasan el vagyok maradva mindennel, de láttam, olvastam, jövök és írok :)

MsIreneAdler 2020.09.24. 14:24:26

Nos, igazából a megcsalás fázisai szerintem is stimmelnek, valahogy így mennek a dolgok. A tanácsaidra nem tudok mit mondani, leginkább csak azt, hogy ha lehet, inkább sehogy se csaljuk meg a párunkat. Pláne ne előre megfontolt szándékkal, mintegy vérfrissítés gyanánt.
Sokat gondolkodtam ám a te személyes sztoridról is, és talán nem fog tetszeni, amit írok, de ha már megosztottál valamit, akkor gondolom számoltál azzal, hogy véleményt fognak erről írni. Szóval arra jöttem rá, hogy a te történetedben senki nem lennék szívesen. Nem lennék Szépszemű, aki azzal a szájával mondta ki a pasijának az igent, amivel előző éjjel még rajtad furulyázott. Nem lennék a Barátnő, aki lehet érzi, hogy ő egy kicsit amolyan ló helyetti szamár, akit nem csak egy új, de egy régi szerelem is beárnyékol. De Technikus úr sem lennék, aki bár sejti, hogy nem frankó amit művel, mégis megideológizálja, és mintegy hasznos, kapcsolatépítő akciónak állítja be a megcsalást, talán, hogy ezzel csillapítsa a lelkiismeretfurdalását. Eszemben sincs ítélkezni, különben sem ismerem a teljes sztorit, és bőven lehetnek olyan szálak a háttérben, amik máshogy láttatnák velem a helyzetet. Szeretem olvasni az agymenéseidet, függetlenül attól, hogy egyetértek-e veled, vagy sem.
A nők ciklusa valóban összehangolódik. De ez inkább a hosszú távú együttlét alatt lehet. Pl munkahely, kollégium. Attól, hogy két barinő egy héten kétszer kávézik, még nem lesznek szinkronban. Így a tanácsoknál én belevenném a kolléga nőket meg a kolis szobatársakat is, amennyiben a megcsalásnál szempont, hogy mindig legyen szexre alkalmas felület legalább az egyik nőn :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.09.24. 17:06:30

@MsIreneAdler:
Köszönöm, hogy kifejtetted az őszinte véleményedet!

A helyzet az, hogy teljesen jól látod a dolgokat, vagyis majdnem. Örülök, hogy a soraimból össze lehetett rakni a képet.
Bár az, hogy a jelenlegi kapcsolatomat beárnyékolja egy új szerelem, nem fedi a valóságot. Akkoriban valóban volt egy kisebb fellángolásom Szépszemű iránt, de rövid idő alatt tova szállt. A románcunk már hónapok óta lezárult.

A másik pontatlanság az, hogy a Barátnőm nem érezte és nem is sejtette, hogy félrekúrok. Sőt, meg is jegyezte azokban az időkben, hogy nyugodtabb és jobb természetem van, mint általában. Nem értette miért. Hehe, nyilván nem mondtam el Neki, miért. :D

És természetesen egy rohadék vagyok, hogy mindezeket megtettem, mert a megcsalás az minden tekintetben elfogadhatatlan magatartás. Fura, hogy magam ellen írok, de hát ez van... Volt a kalandban egy kis önismeret felismerés is.

MsIreneAdler 2020.09.24. 20:03:03

@Technikus Úr: nem a levegőbe beszéltem, az összes poszton játszottam ám én is, innen tudom, hogy egyik sem jó, egyik sem lennék már soha többé (jó sohát nem mondunk soha, de pedig így gondolom).
Szépszeműről több, mint nosztalgikusan, kellemes élményként írtál, ezért gondoltam, hogy a pity puttyon kívül volt ott más is. Ha az önismereti utazásnak az lett a végeredménye, hogy nem szívesen lennél inkorrekt a Barátnőddel megint, az jó. Mit gondolsz, hogyan reagálna, ha megtudná, hogy mi történt? (ez nem ilyen maffia szerű burkolt célzás, komolyan kíváncsi vagyok :D)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.09.25. 16:07:42

@MsIreneAdler:

Maffia :D Háát végül is, annyi morzsát hagytam már itt a blogon, hogy secperc alatt ki lehetne deríteni az igazi énemet, aztán könnyű szerrel belinkelni a barátnőmnek a blogomat.

Természetesen kiakadna. Nem csak a szíve, de a tárgyak is törnének. Instant vége lenne a kapcsolatunknak, null toleranciával. Talán még bosszút is állna.

És ennek fényében nem tenném meg újra.

MsIreneAdler 2020.09.26. 07:58:54

@Technikus Úr: nem tudom, ha lenne időm és kedvem stalkerkodni utánad, akkor sem lennék olyan genyó, hogy beleavatkozzak a magánéletedbe.
Na szóval vérmes az a Barátnő :)! Hát akkor jobb, ha az egyenes utat választod az ő szíve és a tányérok épsége miatt is.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.09.28. 18:34:10

@MsIreneAdler:
Hogy őszinte legyek, kicsit unom már ezt a titkolózást. Mármint nem a megcsalást, hanem a blogot.

Azon is agyalok, hogy átolvasom az elejétől az egészet és moderálni fogom azokat a bejegyzéseket, amiket jobb ha nem olvasna el.

Több mint 3 éve titkolom előle ezt a blogot. Amikor van kedvem és időm blogolni, az általában hétvégén van, akkor meg itt ül mögöttem.

Csak az a baj, ha felfedem előtte, akkor az már nem én leszek...

MsIreneAdler 2020.09.28. 21:57:08

@Technikus Úr: megértelek. Én is dilemmában vagyok, mert ugye egyrészt szívesen "megmutatnám" magam, másrészt ugye annyi őrült, rosszindulatú barom van, hogy mindig visszariadok és nem teszem. Pedig régen volt kint valós kép rólam, mondjuk kicsit elhomályosítva, nem voltam rajta beazonosítható. De még ettől is paráztam :)
Azt is vágom, hogy ha a Barátnőd látná, olvasná a blogot, az komoly cenzúra lenne, nem lenne igazi, ha százszor át kellene gondolnod, hogy mit írj le, mit nem. És itt most nem csak a sötét titkokról van szó.
A focis posztod, meg egy nagyon kedves emléket idézett meg bennem, örültem neki :)
süti beállítások módosítása