Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Nagyképű kismamák

2021. február 20. 08:59 - Technikus Úr

Mióta világ a világ és facebook a facebook, divat lett hozzászólásokban picsogni...indokolatlanul is.

Folyt.

Az önsajnáltatás voltakép tőlem se áll nagyon messze - ha a blogomból indulok ki -  de én ezt általában mind anonim teszem.

Nem úgy, mint azok a kismamák, akik a közösségi média oldalán teszik egy-egy bejegyzés hozzászólásaiban, ahol is egyhangúan állítják magukról, hogy ők mekkora stressznek, nyomásnak, feladatoknak, munkának, szarlapátolásnak és még sorolhatnám, hogy miknek vannak kitéve nap, mint nap, mert egész nap otthon vannak és nevelik az egy, kettő vagy akár a három gyereküket.

Ki a faszt érdekel? Mintha olyan nehéz lett volna széttenni a lábatokat. 

Hogy őszinte legyek én nem feltétlenül gondolom azt, hogy minden nő csupán a családalapítás céljából csináltatta fel magát, hanem sokkal inkább a munkamentesség volt a fő motiváció

Gondoljunk csak bele. A sulit befejezi 18-20-22 évesen, szétteszi a lábát 2x 3x és meg van oldva, hogy majd 30-35 éves korában talál valami tinglitangli melót amiben persze kurvára nem lesz boldog, a hülye fasz férje meg az egész évtizedét finanszírozta.

Jó esetben, mert egyedülálló nőkből is akad ám szép számmal a facebook hozzászólásaiban, hogy ők aztán egyedül és függetlenül, így meg úgy tudnak felvágni, hogy mekkora királyok és állnak helyt az életben férfiak nélkül. Ezért nem mennek csődbe a vibrátor gyártók. 

És még csak az internet. Ott van még a valóság, ahol egy-egy családi vagy játszótéri találkozásnál szinte versenyeznek az anyukák, hogy ki mekkorát szív a csöppséggel, de teszik ezt úgy, hogy nincs benne semmi személyeskedés. És ez az érem egyik oldala, a másik az, amikor azon versenyeznek, hogy melyik baba ennyi idősen már ezt csinálta, annyi idő után már amazt csinálta, meg azt gügyögte ki...

Külső szemlélőként én azt látom, hogy ez az egész egy baszott nagy faszméregetés.

Aztán a fasz se tudja, ha egyszer én is bent hagyom a szlottyot és gyerekem lesz, lehet teljesen másképp fogom látni. Akkor majd emlékeztessetek erre a bejegyzésemre!

 

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3516433340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2021.02.20. 22:32:35

Biztos vannak olyanok, akik azért potyogtatják a kölyköket, hogy ne kelljen dolgozni (C) de ők mondjuk azért annyira nem szoktak panaszkodni. A többi dologban viszont nem értek egyet. Melyik a nehezebb, babázni vagy dolgozni? Ledolgozod a napi 8 órádat, hazamész, azt csinálsz amit akarsz. Anyuka meg non-stop 24-ben babázik, és soha nem teheti azt amit akar. Ez stresszel jár, és kibeszéli igen a facebookon, a játszótéren, a neten mindenhol, mert ez az egyetlen kapcsolata a külvilággal. Csecsemő mellett megszűnik a társasági élet, nincsenek kollégák, nincsenek bulik stb. Ja mert hogy ő akarta, egyszerű szét tenni a lábát. Röpke statisztikám alapján a 2.,3. gyereket nagyrészt apuka unszolására vállalják. Nyilván... Apuka hétfőtől péntekig lenyomja a napi 8 óráját, utána otthon dőzsöl, meg kocsmában, meg haveroknál miközben arról panaszkodik hogy az asszony egésznap otthon és nem csinál semmit, bezzeg ő dolgozik keményen. És mialatt ő erről panaszkodik, anyuka otthon fürdet, etet, altat és apuka vacsoráját készíti... Ez teljesen átlagos családi kép. Ugye te sem golndolod komolyan, hogy ezek a nők erre vágynak.
Persze vannak a gyerekmániások is, de ők meg tipikusan nem panaszkodnak, csak áradoznak a csemetéikről.
Szóval ez sem fekete vagy fehér. Szerintem.

BoriBori0422 2021.02.22. 21:43:02

Első nekifutásra elvetettem az ötletet, hogy ebbe a dologba beleálljak de csak nem bírtam ki... Nem értem mi volt a célod. Remélem csak egy nagy trollkodás az egész, mert ha nem, az nagyon kellemetlen.

Kezdjük ott, hogy mégis mi a különbség az anonim rinya és a névvel való rinya közt? Semmi. A rinya az rinya. Szabad neked is, nekem is, és a kismamáknak is. Ahogy neked szabad arról rinyálni, hogy ők rinyalnak, nekik is szabad bármiről.

Az meg, ahogy az anyákról írsz egyenesen felháborító. Nulla tisztelet van benned. Mondjuk kérdezd meg édesanyádat vagy a testvéredet, hogy mennyire szól az anyaság csak arról, hogy széttették a lábukat... Vagy ez már sok? Így már nem oké a dolog?

Nem értem miért állsz bele olyanba, amiről fogalmad sincs. Ezt az egészet leírtad úgy, hogy saját bevallásod szerint a szüleiddel élsz. Feltételezem (de lehet nincs igazam), hogy a ruháidat édesanyád mossa, a számlákat ő fizeti be, a hűtőt ő tölti meg. Vagy édesapád. De nem te. Neked még magadról sem kell 100%ban gondoskodnod, nem hogy valaki másról, mégis honnan tudnád milyen terekkel jár az... Persze tévedhetek.

A faszméregetes meg ugyanúgy bárkinek szabad mint a rinya.

Esetleg elgondolkodhatnál, hogy miből fakad benned ez az óriási melyről jövő tiszteletlenseg nem csak az anyák de úgy általában a nők felé. Lehet sok problémádat megoldaná.

MsIreneAdler 2021.02.23. 11:27:09

Igazából én is sokat emésztgettem a posztot, és gondolkodtam, hogy írjak-e, vagy sem. Több gond is van itt, úgy látom.
Szerintem egy hangos kisebbség megnyilvánulásai alapján mínősítetted, vetted semmibe a többséget. Aztán, egy olyan témában fejeztél ki elég sarkallatos véleményt, amiről fogalmad nincs. De tényleg nulla tapasztalatod van, sőt ami a legszebb, hogy igazán soha nem is lesz, hiszen a büdös életben nem leszel anyuka (természetesen ez nem a te hibád). Az ilyesmi megnyilvánulásokra szoktam írni, hogy én sem írok esszét arról, hogy szerintem a tökönrúgás nem is fáj annyira, mert ugye nincs tököm és nem is lesz, ezért nem tudhatom, max elképzelhetem, együttérezhetek. Én az olyan dolgokról, amikhez ennyire semmi közöm, sokkal óvatosabban mondanék bármit is, de persze ez a te blogod és szólásszabadság van.
Egyébként az anyaság kívülről és pláne férfi szemmel rohadt könnyűnek tűnik, de gondolj bele, a te munkád hogyan néz ki külső szemmel. Lehet csupán ülsz vagy csupán csak álldogálsz egy gép mellett, sima liba.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.02.23. 19:24:06

@calibra2006: @BoriBori0422: @MsIreneAdler:

Hát Csajok, elvagyok szomorodva....
Igen, egy kicsit arrogáns és flegmára sikeredett a bejegyzés, ezt aláírom.

De a legnagyobb gondom az, hogy rosszul értelmeztétek a mondandómat...
Vagy én nem fogalmaztam pontosan. Ezért is gondolkodtam ma egész nap azon, hogy abbahagyom az írást, mert valószínűleg nem úgy kommunikálom le a mondandómat, ahogy gondolom és így értelmét veszíti a blogolás. Tudom, ez is az én hibám.

Én tisztában vagyok vele, hogy egy gyermeknevelés milyen nehézségekkel jár. Nekem azzal van problémám, hogy sok anyuka a facebookon úgy nyilvánul meg, mint az egyszerű egyetemista, aki állandóan sír, hogy mennyit tanul, meg milyen nehezek a vizsgái, közben lószart se tanul és mégis minden tárgya megvan. De francba is a hasonlatokkal...

De direkt kiemeltem azt a mondatot, ahol Ti nem fókuszáltatok pontosan.

"Hogy őszinte legyek én nem feltétlenül gondolom azt, hogy minden nő csupán a családalapítás céljából csináltatta fel magát, hanem sokkal inkább a munkamentesség volt a fő motiváció."

Kár, hogy kommentben nem lehet félkövérré tenni betűket. "nem feltétlenül gondolom azt, hogy minden nő " ergo nem általánosítom, hanem halmazba helyezem, hogy a nőknek van egy csoportja, akik nem családalapítás céljából vállalnak gyereket. Igen, a C-k is idetartoznak, ebbe a halmazba, de ez most irreleváns. Ez az egyik fele a mondandómnak.

A másik, hogy fölöslegesen ország, világ előtt siránkoznak és sajnáltatják magukat, ami egyrészről tök fölösleges, mert kurvára nem érdekel senkit.

Persze. Lehet rinyálni. Rinyáljanak. Én is ezt teszem... Hogy az én rinyám se érdekel senki? Nem is kötelező olvasni.

Az viszont kibaszottul felháborít Kedves Bori, hogy ismeretlenül példálózol itt a családommal. Igen, a Mamahotelba dagasztom a seggem. De fingod sincs, hogy hó elején mennyi pénzt adok a szüleimnek és hogy a házimunkából milyen módon veszem ki a részem. Ja, hogy csak feltételezed? Ne feltételezgess.

Folytathatnám, hogy mennyire félrecsúszott ez a bejegyzés mondanivalója, de tök fölösleges, mert eleve más szemszögből olvastátok mint ahogy én írtam. Róka fogta csuka. Csuka fogta róka.

BoriBori0422 2021.02.23. 21:21:53

Bevállaltál egy ilyen bejegyzést és mivel volt akinek nem tetszett az a válaszod, hogy akkor itt a vége? Biztos, hogy ez a jó döntés?

Amit írtam nem egy bejegyzés alapján írtam. Ez egy kép, amit te alakítottál ki magadról. Az, ahogy eddig írtál a nőkről itt, vagy bármelyik bejegyzésben ezt a képet festette le rólad.

A családoddal pedig nem példálóztam, csupán visszafordítottam, amit te írtál. Talán észre veszed mennyire bántó. Észre is vetted, hisz jól meg is sertodtel rajta. Az meg, hogy azt hiszed a pénz a minden csak bizonyítja amit írtam. Gondolkodtam is, hogy odateszem a végére, hogy bár nyilván adsz bele a kasszába, de ebben turkálni főleg nem akartam. Azt hiszed, hogy mert kiteszed a pénzt az asztalra minden el van intézve. Hát nem.

A rinyád meg azt érdekli aki elolvassa. Itt vagyunk, olvassuk. Olvastuk. Ahogy te is az anyukákét. Amúgy meg mákod van, hogy ők nem olvassák a tiédet, mert akkor nem ilyen kommenteket kaptál volna.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.02.24. 04:40:11

@BoriBori0422: Nem ezek a támadások miatt hogyom abba. Már amúgy is érett bennem a gondolat.
Csak negatív jellemzőkkel illetsz. Mégis mi okból olvasol egyáltalán?

MsIreneAdler 2021.02.24. 15:26:06

@Technikus Úr: sajnálom, hogy támadásnak vetted, nem annak szántam.
süti beállítások módosítása