Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Karantén iszogatás a Bródi rezidencián - II. Rész

2021. március 14. 19:42 - Technikus Úr

Nem terveztem írni, de még is leírom.

Folyt.

Fura volt visszaolvasnom a pont 1 évvel ezelőtti bejegyzésemet, aminek ugyanez volt a címe. Az, hogy mi változott, mi igazolódott be, azokból, amiket leírtam és a többi. Nem fogom elemezgetni, olvasd el újra és vond le a következtetéseket saját magad.

Igazából nem is akarok itt nagy regényt írni a tegnap estéről. Egyedül felmentem Bródi Barátomhoz, megittunk 2-3 sört, meg egy whiskyt és átdumáltuk az estét. Ennyi.

De amiért izgalmasabb ez a bejegyzés az az, hogy érzem, hogy szorul a hurok a nyakam körül. A Barátnőm elkapta a vírust, így már több mint 2 hete nem találkoztam Vele. Jól van.

Jóformán a környezetemben (kivéve a szüleimet) mindenki elkapta már a vírust. Mondjuk Bródi pont nem. 

Szóval csak azt kell, hogy bevalljam, hogy kezdek félni. Lehet, hogy 2-3 napos lázzal túlélném (az sem kizárható, hogy tünetmentesen már átment rajtam) de az is lehet, hogy intenzívre kerülök és lélegeztetőre basznak. 

Ennek fényében készítettem egy biztonsági mentést a blogomról, amit egy SD kártyára mentettem le és rejtettem el egy olyan helyre, ahol tuti rátalálnak, ha feldobom a pacskert. 

Egy időzített bejegyzést is írtam, hogy ha esetleg tényleg megpusztulok, akkor értesüljetek róla, hogy ne várjatok több bejegyzést, mert nem lesz. 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr6916461308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2021.03.14. 22:30:38

Hasonlóan érzek, a kollégák, a rokonok stb túl vannak rajta. Engem meg még a szúnyogok is kerülnek, nemhogy egy ilyen vírus. Mindenesetre tegnap a temetőben sétálgattam, hol lenne jó eltemetve lenni....aztán ezek mennyire hülyék. Jön a rokon, puszi-puszi. Én meg ledermedve pislogok, ez most komoly? Észrevette magát, mert gyorsan megmagyarázta: nyugi én már átestem rajta, már nem kaphatom el. Erre még hülyébb képet vághattam tágra nyílt szemekkel, mert másik rokon gyorsan hozzátette: én is most már túl vagyok rajta.
Egy nem túl őszinte mosoly, jó oké.. akkor most már én se maradjak ki belőle.
Tényleg ennyire csak magukra gondolnak az emberek?

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.03.15. 06:48:51

@calibra2006: Kibaszott nagy homály van a fejekben. Nem csak a fejekben, hanem maga a vírus körül is. Jóformán alig tudunk róla valamit. Egy félig töltött revolver, ami orosz rulettet játszik azokkal, akik elkapják.

Ja, hogy már átestél? Ki a faszt érdekel? Akkor már nem lehetsz tünetmentes hordozó? hagyjuk már...
Az hiszed, hogy egy mutációt nem szedhetsz össze újból? Tiszta idióták....

A Barátnőm úgy kapta el, hogy az idióta kolleganője bement dolgozni, de tudta, hogy beteg. Tudta, de 20 ezer Ft fontosabb volt, mint mások egészsége. Barátnőm elkapta, hazavitte és a szüleit is megfertőzte, akiket éppen hogy nem kellett kórházba szállítani.

Szóval igen, tényleg ennyire csak magukra gondolnak az emberek....
süti beállítások módosítása