Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Mészáros úr házasodik, Norbi megint beszólt, a Technikus úr írt

2021. április 24. 15:36 - Technikus Úr

Na kedveskéim. Mivel a blogom nézettségi statisztikáiból azt látom, hogy napi szinten eltér a látogató és a látogatás száma (ez abból fakad, hogy vannak olyan olvasóim, akik egy nap többször is meglátogatnak, hogy "vajon írt-e már új bejegyzést a Technikus Úr?") így úgy gondoltam, hogy most írok egy verseny bejegyzést. Mindent bele.

Folyt. 

A címben feltüntetett hírekről nagyon nem is fog szó esni, mindössze annyi, hogy aranyásó kurvákkal tele az ország (és a világ), Norbi meg ismételten egy fasz, mert részben igaza van, csak ez a pojáca nem tudja jól tálalni a mondanivalóját, ahogyan ezt tette a cukros kokainnal és a dörömbölő léptekkel közeledő kismamákkal is. Erről ennyit. 

Mi a helyzet velem? Bevagyok-e már oltva? 

Nem. A helyzet az, hogy most lehet kétszínűnek fogok tűnni, mert korábbi bejegyzéseimben kampányoltam az oltás mellett, és továbbra is mindenkit bíztatok az oltásra, de sajnos az én esetemben nem ilyen egyszerű a dolog. Nagyon nem is akarom részletezni, korábban volt egy műtététem és még nem jutottam el oda, hogy beszéljek egy kardiológussal aki megmondaná a korlapom alapján, hogy érdemes-e oltatnom vagy nem, és ha igen, akkor melyiket. 

Ámbár kezd nekem kicsit bűzleni a dolog, mert itt már rebesgetnek 3. oltást is, meg évente ismétlődő oltásokat, meg ahogy számítani lehetett, hogy mindenhova majd csak igazolással lehet menni. Hát kíváncsi leszek mi lesz a vége, szerintem anarchia...

A vírust - tudomásom szerint - még nem kaptam el, de az az igazság, hogy az utóbbi időben olyan sok velem egykorú ember halt meg a vírusban, hogy elkezdtem félni. Persze ha menni kell, akkor menni kell, nincs ezzel gond, de még egy picit szeretnék élni. Erről egyébként beszélgettünk a Barátnőmmel és arra jutottunk, hogy keresni fogok egy spermabankot, ahol leadhatom a gempát. Persze szívességet tennék a világnak, ha nem szaporodnék, de ezzel nem mindenki ért egyet...

Milyen az albérlet? Megszoktam-e már?

Fasza. Persze. Igazából én magam is meglepődtem, hogy milyen gyorsan feltudtam venni a nagyváros ritmusát. Féltem, hogy olyan lesz, mint amikor a koliba költöztem be - majd 10 éve - hogy elfog majd a depresszió és a szomorúság az új környezet hatására, de egyáltalán nem így történt. 

Meló?

Mivel közelebb lakom a munkahelyemhez, így több túlórát vállaltam, így most már napi 12 órát dolgozom. Bevallom, hogy még bírom, mert nagyon motivált lettem. Na, nem a munkát illetően, hanem mert ahogy korábban írtam, házépítésbe akarok kezdeni, így kell a lóvé. A munkám úgy néz ki, hogy reggel 6-kor már bent vagyok, elindítok egy CNC-gépet, amit 7-ig kezelek, ekkor jön meg ugyanis az a Kolléga, aki ezen a gépen dolgozik, majd átveszi. Én ekkor folytatom a műszerkedésemet, ami eltart fél 4, 4-ig, ekkor ugyan az a Kolléga elmegy haza és folytatom a munkáját délután 6-ig.

Ezt az ötletet én vetettem fel a termelésvezetőnek, akik örömmel fogadta ezt a felajánlásomat, mert a termelés mindig le van maradva az összeszereléshez képest. Műszert meg gyártani kell. Mindegy. Mindenki jól jár, mert a 4-essel kezdődő fizetésem ezután 5-össel vagy inkább 6-ossal fog kezdődni. Valamit valamiért. 

Ezzel a CNC gépkezeléssel kapcsolatban fogalmazódott meg bennem egy bejegyzés, amiről írni fogok a közeljövőben "Önértékelési gondok" címmel. Spoilerként annyit elárulok, hogy tavaly nyáron Szépszemű azt a mondatot vágta hozzám, hogy Önértékelési gondjaim vannak, minden téren és most kezdem észrevenni, hogy igaza volt. De erről majd később... 

Barátnőm? 

Ja, meg vagyunk. Ő is melózik, elvagyunk, meg próbálunk nem menni egymás agyára. Most még a mézes hetek zajlanak, hancúr minden este. Mostmég. Gondolom az együttélés káros hozadéka, hogy megfogunk szürkülni... Kitudja mi lesz...

Szépszemű? Nem zavar, hogy olyan közel lakik hozzád?

Zavarni egyáltalán nem zavar. Sőt, állandóan fürkészem az embereket a buszokon, az utcákon, amikor a környéken sétálok, hátha megpillantom, de semmi. Megvallom őszintén, hogy a héten vele álmodtam és másnap egész nap a fejemben járt, így írtam neki egy SMS-t de nem válaszolt. Talán jobb is... 

Csinga? Elfelejtetted már?

Az örök kérdés, amire az örök válaszom, hogy NEM. És igazából nem is akarom. És félelemmel tölt el, hogy a nagyvárosban úgy fogunk elsétálni egymás mellett, hogy meg se ismerem, mert a fél arcát eltakarja egy maszk... Szomorú...

Igazából ennyit szerettem volna, bocs ha ilyen skizonfrénes lett ez az önkérdéses - megválaszolós bejegyzés. Ha van további kérdés, akkor komment.

Béke!

 

 

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr7916511280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2021.04.25. 08:43:10

Norbival a legkevesebb probléma, hogy beszólogat. Ennél húzósabb dolgok is vannak a számláján.
Aranyásó kurvák témához. Volt egy ismerős mérnök srác, ezt azért írom így mert ennek megfelelően elég jól keresett. Több lábon állt. Aztán összejött egy csajjal. Aztán kb másfél év után keresett meg, adjak neki tanácsot mert ez a csaj minden pénzét elkölti. A csaj természetesen nem dolgozott. Na mondhattam én neki ott bármit, mindenre volt kifogása. Szóval azért a férfiak is néha balfaszok. Hogy mi lett vele? Egy idő után elküldtem a srácot a halál f.. szára, nekem ne sírjon meg kérje a tanácsomat ha nem fogadja meg, és csak egyre jobban beleássa magát a szarba. A csaj terhes lett, felvetetett vele hiteleket stb. Van aki menthetetlen.
Mi volt még? Ja igen oltás. Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. Egy orvossal érdemes lenne beszélned. Szerintem háziorvos is megtudja mondani, melyik vakcina adható neked és mik a mellékhatások. Krónikus beteg ismerőseim (szívbeteg, tüdőbeteg, cukorbeteg stb.) is kaptak oltást, egyiknek sem lett baja. Volt olyan is akit oltópontról küldtek el, mert az a vakcina amelyikre behívták neki nem is adható.
Amúgy lehet nem is oltóanyag, hanem nano-robotok...
Kérdezni nem is kérdezek, mindent leírtál. :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.04.25. 10:36:09

@calibra2006:
Norbi pályáját vagy munkásságát annyira nem követem nyomon, így hozzám csak a beszólásai jutnak el.

Hát nem tudom. Én vagyok annyira sóher, hogy soha nem adnék kártyát vagy KP-t a csajomnak, hogy csak úgy költekezzen. Természetesen jelen esetben heti egy 10-est nyomok a Barátnőm kezébe, hogy abból rendezze a bevásárlásokat, de úgy gondolom, hogy ez egy másik tészta.
Bródinak volt anno egy mondása, miszerint akit átlehet baszni, azt át is kell. Szóval az ismerősöd meg is érdemelte - már boccs - hogy lehúzgálták. Szerintem egyik nő alatt sincs olyan .... ami százezreket, vagy esetleg milliókat ér. De hát a szerelem vak...

Látom az ilyen összeesküvés elméletekre Te is ugrasz. :D De az azért meredek kijelentés, hogy nano-robotok lennének a vakcinába. Nem akarok nagyon találgatni, a lényeg az, hogy 7 és fél milliárd ember sok. "Valahogy" le kellene redukálni, mondjuk 5-re. Gondolhatják ezt a háttérhatalmak. Aztán van akit a vírus visz el, valakit meg a vakcina.

calibra2006 2021.04.25. 11:09:09

@Technikus Úr: a minap néztem egy filmet, a címe most nincs meg. A lényege, hogy az emberek minden reggel kapnak egy injekciót. Mondván vitamin, az immunrendszernek van szüksége rá. Aztán szép lassan kiderül, hogy egy olyan cucc van benne, ami elnyomja az érzéseket. És mivel nincsenek ezáltal érzelmeik, simán engedelmeskednek a felsőbb hatalomnak.
Szóval ki tudja ennek itt mi lesz a vége.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.04.25. 11:54:58

@calibra2006: Az emlékek őre. Könyvben is olvastam. :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.04.26. 20:20:30

@calibra2006: Látod! Művelt vagyok én, még ha nem is látszik. :D

calibra2006 2021.04.26. 21:11:14

@Technikus Úr: észrevettem én azt, máskülönben már rég leiratkoztam volna ;)
süti beállítások módosítása