Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Puskapor szag van...

2021. április 25. 10:59 - Technikus Úr

Mit hozhat a jövő?

Folyt.

A héten volt egy téma a munkahelyemen, ahol is a kollégáimmal arról beszélgettünk, hogy mindig van valami baszás a világban.

Pár éve migráns, most a vírus (orosz-ukrán incidens), vajon mi lehet a következő?

- Jönnek az ufók - nyögtem be viccesen a beszélgetésbe, ahol is egy másodpercre megfagyott a levegő és a főnököm komolyabb hangvételre váltott (persze az előtte lévő beszélgetés is komoly volt, de amolyan viccesebb köntösbe). 

Nem végeztem közvéleménykutatást a munkatársaim közül, hogy ki hisz az ufókban, de ahogy bedobtam ezt a labdát, váltottunk róla pár szót, ugyanis most volt valami cikk, hogy a pentagon elismerte néhány felvételről, hogy valóban UFO-k (unified flying object - azonosítatlan repülő tárgy) láthatóak. 

Ma reggel egy cikkben meg az volt a téma, hogy nem nagyon kéne őket kutatgatni, meg jeleket küldözgetni (Erről egyébként korábban Stephen Hawking is hasonlóan vélekedett) az űrbe, mert lehet hogy ártó szándékkal jönnének ide. Lehet jobb lenne csendben maradni. 

Bár erről az év elején írtam és pont egy másik állásponton voltam, de hát a világ folyton változik. 

Szóval ja, benne van a pakliban, hogy hamarosan vége van, de távol álljon tőlem, hogy armageddont hirdessek.

Aztán kitudja. Lehet bunkert kéne építenem lakás helyett...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr8616512192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2021.04.25. 11:58:33

Most hogy így mondod, lehet hogy a földönkívüliek szabadították ránk a vírust. Így irtanak minket.

calibra2006 2021.04.25. 23:33:38

Akkor most megyek átalakíttatom a házamat erődítménnyé.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.04.26. 20:18:09

@Nevem senki.: Kitudja? Lehet. Én már lassan semmin se lepődök meg. :D

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.04.26. 20:19:50

@calibra2006:

Helyes! Ne felejtsd a babkonzervet, a lisztet meg a budipapírt még most beszerezni, mert ha megjelennek az űrhajóikkal akkor fog csak beindulni igazán a pánikvásárlás.

Ja, meg egy belépőt küldeni nekem az ötletért! Szívesen! :D

calibra2006 2021.04.26. 21:09:13

@Technikus Úr: hát nem eszek babot, se m lisztet és a budipapír... Aham nos abból próbálok keveset használni. :D
Amit én eszek, az megterem a kertben. Kivéve a hús. Legfeljebb megeszem a macskát... Vagy a nyulat.... Vagy a szomszéd kutyáját... Vagy kompletten a szomszédot (Ilonka nénit úgysem keresné senki)
süti beállítások módosítása