Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Szétbaszva...

2021. május 23. 16:36 - Technikus Úr

Mostanában eléggé unalmassá vált a blogom. A tartalom inkább a karrierre és a munkára hegyeződőtt ki, mintsem a magánéletemre, amit valljunk meg, nincs.

Nincsenek mostanában bejegyzések, hogy buliztam volna a Barátaimmal, mentünk volna a kaszinóba és a többi és a többi. 

Ennek egyfelől a járvány adhatna magyarázatot, de sajnos az ok ennél sokkal mélyebb és fájóbb.

Eddig nem írtam róla, úgy gondoltam átmeneti a probléma (és a mai napig bízom benne, hogy az is) de most jött el az a pont, hogy írok róla.

Folyt.

 

"Mi a fasz van? Veletek mindig van valami baj-yay-yay"

A baj az, hogy több éves Barátságok mennek tönkre egy ostoba nő miatt.

Igazából a sztori 2018 nyarára nyúlik vissza, amikor is két Barátom között egy nő miatt volt vita, ami már önmagában abszurd. 

Majd 2019 év végén kibékülés, újra együtt a csapat. 2020-ban minden frankó, közös programok, bulik, nyaralás. Már azt hittem, hogy az összekötött elszakadt kötél boglya is eltűnik, erre még szarabb lett a helyzet. 

Szarabb, mert annak ellenére, hogy elleneztem, hogy a korábban említett csaj visszatérjen a Baráti társaságunkban, voltak akik erőltették. Nagy hiba volt. Kétszer ugyanabba a szarba lépni.... 

Ez miatt a nő miatt ment tönkre István és Bródi barátsága, és most már úgy néz ki, hogy Bródi és az én barátságomat is tönkre baszta egy nő. 

Egy kibaszott picsa, aki még a kinézetével, de még a tudásával sem éri el azt a szintet, hogy megérjen eldobni egy 10 és egy több mint 20 éves barátságot. 

Mi a fasz van veletek?? Melyik nő éri ezt meg??

Elnézést ha kicsit homályos a sztori, kiélesíthetném magyarázatokkal de szerintem nem szépítené meg.

István se áll szóba velem már vagy féléve, mindazonáltal ennek nincs köze ennek a picsának.

Így alakul, hogy már a Barátaim száma igencsak lecsökkent. Barátaim.... akikért tűzbe tenném a kezem, mára elfordultak tőlem és egymástól. Több éves barátságok egy picsa miatt és egyéb sallang.

Elismerem, hogy olykor nem erősítette a barátságunkat a stílusom és egyes megnyilvánulásaim, de ahogy 20 évvel ezelőtt Majka Papa is megírta

"Mert a barátság számomra szent dolog
ha a spanom vagy testvér, akár magamba is kést szúrok!"

El lehet felejteni azt a sok mókát, bulizást egy hülyeség miatt? Inkább elfordulunk egymástól, mintsem megoldanánk, megbeszélnénk a problémákat? Elbaszunk éveket a legszebb fiatal éveinkből? Mindenkiben akkora a büszkeség, hogy nem veszi a bátorságot, hogy "figyelj már, beszéljük meg...."??

Homokba dugott fejek... 

Aztán lehet, hogy ez nem is egy nőről szól, hanem csupán a változás szele, és végül ByeAlex-nak lesz igaza, hogy "harmincon túl majd mindent másképp látsz... "

 

7 komment
Címkék: Barátok

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr7816569688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2021.05.23. 22:40:04

Barátság témához nem tudok hozzászólni, mert nekem nincsenek. Skorpió vagyok, nehéz eset....de általánosságban talán jól jön egy gondolat: amire nincs ráhatásod, amiben nem a te döntésed számít, arra nem érdemes időt pazarolni. És a másik, ahogy az ember változik úgy változnak a barátok is.
Azért bízom benne, hogy ez csak egy átmeneti állapot, és végül majd minden rendbejön :)

MsIreneAdler 2021.05.24. 10:48:36

Igazából abban az esetben értem meg a barátság megszakítását, ha mondjuk a barát párját varrja le valaki. Na az nyomós ok.
Bár tényleg homályosan fogalmaztál, azt gondolom, itt nem ez történt.
Egyébként hogyan tud egy nő egyedül tönkre tenni egy igazi barátságot? Azért nem hiszem, hogy ti csak álltatok ott ártatlanul, a lány tett mindent... Szóval lehet ám másra fogni, de a ti kapcsolataitokért ti vagytok a felelősek.
Ja és isten ments, hogy Byalexnek bármiben is igazat adják, de ezt a harmincon túli dolgot jól látja.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.05.25. 19:56:46

@calibra2006:

Jujjuujjujj :D A skorpió egy külön állatfaj. :D Már boccs.
Sok lánnyal randizgattam régebben, akik skorpiók voltak. Egyszerűen nem tudtam levenni őket a lábukról. Mintha immúnisak lennének rám. Mondjuk ez lehet nem feltétlen az ő hibájuk volt.

Az egyik csaj még egy rövid mesét is elmesélt nekem, hogy milyen a skorpió.

"A hangya tétlenül áll a folyó egyik partján, amikor oda lép hozzá a skorpió.
- Mi a baj hangya? Miért vagy szomorú?
- Átszeretnék jutni a túlpartra, de nem tudok úszni.
- Ne búslakodj, majd én átviszlek.
- Nem szeretném, mert meg fogsz szúrni.
- Nem, nem foglak. - ígérte a skorpió.
- Hát jó. - egyezett bele a hangya.

A skorpió hátára felmászott a hangya és vele együtt átúszott a túlpartra, de útközben a skorpió megcsípte.

Így szólt a hangya:

- Azt ígérted, hogy nem szúrsz meg!!
Erre a skorpió csak ennyit mondott:

- Én ilyen vagyok..."

Ne vedd sértésnek a mesét, csak valamiért azt éreztem, hogy le kell írnom.
Mindazonáltal becsülendő, hogy felismered magadban ezt a problémát/hibát.

Azt hogy valakinek nincs barátja - vagy nagyon kevés - egyáltalán nem biztos, hogy az aszcendensén múlik.

Ha ez vigasztal, akkor én a barátomnak tekintelek. :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.05.25. 20:02:32

@MsIreneAdler:

Nem, nem arról van szó, hogy valaki elcsábította volna a barátja nőjét.
Leírhatnám részletesen a sztorit, de felesleges, mert a lényegen nem változtat sajnos.

Ha a magam igazát - vagy éppen az egyik Barátom igazát - szeretném bizonygatni és kérlelni az olvasóimat, hogy foglaljanak álláspontot, akkor leírnám, de nem erről van szó.

És igazad van, ezt Nekünk kéne megbeszélni, de senki nem nyit a másik felé...

A bejegyzés mondanivalója az, hogy baszottúl egyedül vagyok és az hogy ez nekem mennyire rosszul esik...

calibra2006 2021.05.26. 06:05:17

@Technikus Úr: köszönöm :) azért ez a mese eléggé sántít. Mindig voltak barátaim, de csak voltak. Az iskolai barátok csak addig voltak azok, amíg iskolába jártunk. A munkahelyi barátok csak addig voltak azok, amíg egy helyen dolgoztunk. A szomszéd barátok is csak addig voltak azok, míg egy helyen laktunk. És még sorolhatnám. Nincsenek ellenségeim, rosszakaróim, mindenkivel jóban vagyok. Talán lehet ez is a probléma. Nincsenek előítéleteim és nem állok be az "utáljuk Katikát közösen" sorba. De nincs egy igaz barátom sem aki mindig ott lenne és fogná a kezem. Valamiért mindenki elcseszi és én nehezen tudok megbocsátani. Szóval a hangyás mesére visszatérve, a skorpió ok nélkül nem bánt.
Aztán lehet Te is csak addig fogsz barátnak tekinteni, amíg ez a blog tart :) és itt most hangosan felnevettem, mert ez tényleg vicces és bizonyára igaz is :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.05.26. 19:45:11

@calibra2006:

"Akinek nincsenek ellenségei, valószínűleg barátai sincsenek."

Ez amúgy nagyon sok emberre igaz, hogy csak az adott életszakaszaiban vannak barátai. Általánosban, szakközépben, fősulin, munkahelyen. Aztán a szerencsésebbek összetudnak szedni életre szóló barátságokat. Vagy nem...

Egyébként én is felnevettem a kommenteden. Miért csak addig lennénk barátok, amíg tart a blogom? Lehet, hogy előbb megunod a hülyeségeimet, mint én a blog írást, aztán lelépsz, mert tele lesz a hócipőd a hülyeségeimmel. Kettőn áll a vásár. :)

Sokat gondolkodtam, hogy valóban abbahagyom, de egyszerűen nem bírom. Mindig van valami fos, amit egyszerűen ki kell írnom magamból. Magam sem tudom elmagyarázni miért.

Apropó. Amikor 2013-2015 között írtam a Főiskolás blogomat, volt egy olvasóm. Ugyan így ismertük meg egymást, hogy olvasott, kommentált, aztán megismerkedtünk facebookon. Jaa igeen, a sors iróniája, Ő is skorpió volt. :D Tőlem 9 évvel idősebb férjes nő.

Nem volt a kapcsolatunk több barátságnál. Én nem akartam megdugni, ő szerette a férjét, tényleg szín tisztán a netfriendem volt. Napi szinten beszélgettünk, de nagyon jól megértettük egymást. Mintha a fogadott nővérem lett volna, de soha sem találkoztunk.

Bizalmasa is voltam egyben. Elmesélte, hogy a férjével nem jön össze a gyerek és már a sokadik lombik progrtam fut, milliókat öltek már bele. Ezt elmondta úgy, hogy a családjukból senkinek se.

Aztán össze jött a gyerek (aki ma már iskolába jár o.O) és egyre kevesebbet beszélgettünk, majd szinte semmennyit. Évente azért még így is egymásra írunk, de a szia, mizunál meg is áll a kommunikáció. Anno, amikor ezt a blogot kezdtem el írni, átlinkeltem neki, de már nem olvass, nem érdeklem.

Szóval igen, kettőn áll a vásár. :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.06.06. 19:26:55

Őszintén szólva, tesó,

te sokkal beljebb vagy az értelmi-érzelmi körön, ahol a pinát meg a kismagyar öröklétet osztogatják.
És azt hiszem, ez a bajod; neked is, meg a későkölyökkori cimboráidnak is.

Kérlek, ne érts félre. Ha valaki szopott egy gigantikus nagyfaszt, úgy ádámcsutka alá öt centivel. az én voltam. De benned megvan az, ami ahhoz kell, hogy megkaparintsd ezeket az alternatív valóságokat, amelyek szörnyen egyformáknak tűnnek, ha kipróbálsz egy párat. És, nem kétlem, te ki is próbáltál. Vagy nem?

(De.)

Ezzel ne is foglalkozzunk. Hanem inkább mivel?

Hogy ki vagy.

A blogodból süt, hogy százból jó, ha egy ilyen faszi furakodik a narancsbőrmentes, krémszínű combok közé, és az az egy, bizony, te vagy. Ami megállít a műveletben, az a barátaid középszerűsége. Igazából ezt te is tudod jól. Belül.

Amit mondani szeretnék, itt válik el a többségi véleménytől (ie. "éld ki magad, jár neked!").

Az egész blogod, már bocsáss meg, hogy így mondom, de ordít attól, hogy szeretnél széttépni egy tangabugyi karcsú szalonnára feszülő csíkját a sárga tövű metszőfogaiddal, miközben egy kissé amazon indíttatású picsa félig kitépi a szerény mellszőrzeted csimbókjait. Szeretnél ordítani, levegőért kapkodni, visszafogni a tenyered hátulján gyűlő stricipofont... vagy kiélni azt? Ki tudja; a lényeg, hogy szeretnél valami olyasmit látni, amiért elfogadod tudat alatt (és felett!), hogy egy évtizedes barátod ballisztikus ívben szarja kereszbe a barátságotok harmonikus semmitmondását?!

Azt érzem rajtad, hogy jó ember vagy, talán túlságosan is jó ahhoz, hogy karcoljon. A barátaid ennek a valóban jó embernek a barátai, és nem annak a rejtegetett, segglyukába készséggel rezgős dildót dugó vadállatnak a barátai, aki blogot vezet a sohasemvolt életéről, ami, valljuk be, izgalmasabb, mint amit élsz.

Ez nem a napi vonzalom keretszámairól szól.

Volt idő, és talán (sőt, magamat ismerve biztos) lesz is, hogy nem kívánom a lucskos szőröst. Asszem, nektek, fehéreknek, inkább csak a lucskos indifferens egy idő után.

Vágom én. Szégyellem, legalábbis egy kicsit, hogy nekem kell leírni.

Hagyjátok a nőket baszni.

Ha nem tudják, hogy miről van szó (ami könnyen megeshet), egy picit biztatni kell őket. Hidd el, jó lesz.

Egészen jól működik. Aki már próbálta, fasz- és magasságmérettől függetlenül eddig csak dicsérte... magát. Ami ugye a boldogság kulcsa, nálatok, fehéreknél.
süti beállítások módosítása