Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Kész vagyok

2021. augusztus 13. 09:30 - Technikus Úr

Több értelemben is, de elsősorban a Szépszemű sztorival…

Meg amúgy is, mert nem tudom hány félig megkezdett vodkás üveget nyírtam ki egymagam az elmúlt napokban, a nyaralónkba zárva.

Folyt.

Sok mindenen volt időm agyalni ebben a pár napban és elkell fogadnom a tényt, hogy az ember és az őt körülvevő emberek változnak. Ami nem feltétlenül baj, csak egy korszak végét az ember nehezen viseli.

Mert azok a személyek akik a 20-as éveimben a Barátaim voltak ugyan úgy mint én, változtak. Ahogy nekem is, nekik is megváltozott az értékrendjük, ízlésük.

Már nem arra a pártra húzná az ikszet, mint legutóbb, vagy a whisky helyett már jobban ízlik a sör és még sorolhatnám ezeket az apró, jelentéktelennek tűnő dolgokat, de pont ezek miatt kell, hogy belássam, már nincs egyetértés. És ez a baj.

Ezért elkellett fogadnom, hogy ma-holnaptól számomra is egy új korszak nyílik. A 30-as.

Új hobbit kell találnom, új Barátokat kell szereznem és elfogadnom a változással járó körülményeket.

Szép volt, jó volt, ennyi. És sajnos ez a blog írásra is kihat. Mint ahogy láthattátok, az utóbbi időben alig írtam. És persze, jó rész a munka mellett nem is volt időm és nem is volt miről, de ami a legszomorúbb, kedvem sincs már.

Már nincs meg az a rituális vasárnap délutáni programom, hogy egy bögre KV-val leülök a laptophoz leírni a péntek és/vagy szombat esti sztorit.

Sajnálom. De ne aggódj kedves Olvasóm, mert a blogot nem fogom törölni, így tudsz mazsolázgatni a régebbi sztorik között, sőt, még annak a jogát is fenntartom, hogy néha-néha azért rittyentek egy újabb bejegyzést.

De hol a Szépszemű sztori?

A helyzet az, hogy nem szeretném csak úgy kitenni ide. Valami netes cuccra akarom majd kitenni, ahonnan ingyen letölthető, de jelenleg arra szeretném kérni a Tisztelt Érdeklődőket, hogy a felhasználónevem alatt lévő üzenetküldés fülre kattintva, írjon nekem egy levelet és én e-mailben elküldöm PDF formátumban. Köszönöm!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr9016658370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fizimiska 2021.08.27. 18:15:43

Ezeket én is írhattam volna akár... Leszünk barátok?

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.09.03. 14:36:16

@fizimiska: Legyünk! Egy whisky vagy egy Vodka lime mellett átbeszéljük az élet nagy dolgait! ;)
süti beállítások módosítása