Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Futás közben...

2020. augusztus 31. 18:19 - Technikus Úr

Tegnap délután a szokásos heti futásomat csapattam amikor ...

Folyt.

img_20200618_201642.jpg

... amikor is azon agyaltam, hogy milyen jó lenne már ha a régi főnököm visszahívna a céghez dolgozni, mert így majd másfélév távlatából nem is volt az olyan szar. Persze, sok minden elszarodott a végére, de "pihentem" annyit, hogy újult erővel vetném bele magam az ottani munkákba. 

Még március végén írtam is neki, hogy ha úgy van, visszamennék. Mivel ez a koronás baszás őket is elérte (és legjobb tudomásom szerint 3 embernek is felmondtak) azt a választ kaptam, hogy ha vége van ennek és a gazdaság újra beindul, akkor beszélhetünk róla...

Mivel a járvány kurvára nem úgy néz ki, hogy vége, így marad a 4:40-es kelés és minden nap kocsikázás Budaörsre (erről folyamatban van egy bejegyzés, de a publikálásával meg akarom várni az első fizumat. hehe.).

Na, de visszatérve. Szóval az első mondatban leírt gondolatok cikáztak a fejemben miközben futottam és ekkor dobta be véletlen lejátszásba a telóm "Boris Brejcha - Never Look Back" című számát. (Soha ne nézz vissza)

 

Én hiszek a jelekben, így maradék másfél kilométeremen eltöprengtem, hogy vajon tényleg érdemes-e vissza menni? Ezen még agyalni fogok. 

Mindazonáltal beadom a jelentkezésemet a gödi Samsungba. Igaz, gyűlölöm a multikat, de haszontalan kijelentés úgy utálni valamit, hogy nincs még róla tapasztalatod. Oda legalább nem kellene 4:40kor kelni és naponta 110 km kocsikázni...

 

Végezetül hab a tortán: Mindezektől függetlenül még este a Barátnőmmel megnéztük a "Végső állomás" című filmet. Aki látta a filmet, az tudja, hogy a főszereplő is folyamatosan kapta a jeleket, hogy ki lesz a következő, aki kipurcan... 

2 komment
Címkék: sport Munka Film Élet

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3616184144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fizimiska 2020.11.08. 07:35:39

Ezzel a "vakon szarozással" én is így voltam. Pénzügyes mivoltomból a multikon belül kimondottan az SSC (shared service center) fikázásával voltam elfoglalva. Aztán úgy voltam vele, sokaknak bejön, pénz is jó, környezet is jó, úgy csalogatónak tekinthető az egész külső szemmel.
........
Próbaidő utolsó napján jöttem el, ha az SSC a jin akkor én a jang.

Konklúzió: saját bőrödön kell tapasztalni, hogy tetszik vagy nem, de ha van rá mód, mindenképp tapasztalj, hogy rágyere kell avagy sem.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.11.09. 18:00:49

@fizimiska: Saját bőrömön tapasztalnám meg, ha kapnék lehetőséget akár egyetlen egy multitól is. :D

Ahogy a bejegyzésben írtam, elküldtem az önéletrajzomat. Sőt, még a Barátnőm szomszédja is beadta az enyémet, aki amúgy ott dolgozik és nem a soron. Valami mérnök gyerek, aki nem a ranglétra legalsó fokán van.

Én még választ se kaptam. A Srác kapott egy választ (!!), hogy az önéletrajzom alapján nem felelek meg a Samsung elvárásainak. Hát basszák meg :D

Tudnék írni egy olyan, autóipari magyar gyárat, aminek a TMK műhelye - külsős cég telephelyvezetőjeként - a kezemben volt. Ha valami elszaródott, megállt a termelés, engem hívtak és orvosoltam a problémát.

Persze, hiába bizonygatom itt Neked, hogy mennyire tökös lennék egy multi kötelékébe, ez most nem erről szól.
Szóval jelenlegi helyzetemben, igen is kapják be!! Kapják be, mert még esélyt sem adtak egy személyes interjúra, aminek keretein belül lenne lehetőségem letolni a gatyámat és megmutatni, hogy mekkora faszom van.

Más:

Örülök, hogy itt jártál! Mind két blogodat követem és olvasom. Nagyon jól írsz és nagyon tetszik a stílus és persze a tartalom is. :P Hajrá!! :)
süti beállítások módosítása