Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Célok és elvek

2021. április 06. 19:13 - Technikus Úr

- Én nem fizetek egy olyan lakásért, ami sose lesz az enyém. Nekem elveim vannak.
- Majd leadod őket...

                                                                                                                                    /2017

Ez volt az elvem ezelőtt 1 hónapig. 


És volt egy célom, miszerint 30 éves koromig elköltözök otthonról. 

Ha szembe állítjuk egymással a célomat és az elvemet, azt adja ki az egyenlet, hogy saját lakást veszek. Ez sajnos nem jött össze 30 éves koromig, bár igaz ami igaz, a három X csak az év végén lesz esedékes. 

Legalábbis hitel nélkül nem jönne össze, de az már egy másik elv. 

Szóval mi van most? Albérletben lakom a Főváros 7. kerületében.


Kompromisszumot kötöttem. Havi szinte 70-80 ezer Ft-ot költöttem benzinre, így ha pénzköltés szempontjából nézzük, ugyan mindegy, hogy benzinre vagy lakbérre költök. Vagyis költünk, mert a Barátnőmmel együtt bútoroztuk be ezt az első emeleti lakást. 

És mi a poén? Az baszd meg, hogy Szépszemű lakása pontosan 200 méterre van tőlünk... Ne kérdezd, ez szín tiszta véletlen...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr10016492324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2021.04.07. 22:23:25

Az élet néha furcsa helyzeteket teremt.
süti beállítások módosítása