Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Lemerült az elem...

2021. május 03. 20:15 - Technikus Úr

Az alábbi 1 perces jelenet tegnap este - vasárnap - történt. 

Folyt.

Éppen hazaértünk "vidékről" a szüleimtől, amikor is másnapra készülődtünk.

Ruhák kikészítése, kaja összepakolása, és a többi szokásos faszság, amikor is észrevettem, hogy a dolgozószobám/vendégszoba/tökömtudjaelkülönülőszobám falára szerelt riasztó érzékelője nem világít, amikor járkálok előtte.

Kimentem a nappaliba, és láttam, hogy az ottani világít. 

Visszamentem és az érzékelő mögé néztem, ahol is azt állapítottam meg, hogy nincs kábel kivezetés belőle. Ebből arra a következtetésre jutottam, hogy elemes és rádió kapcsolatban van a szirénával. 

De mivel nem világított, azt gondoltam, hogy a benne lévő elem lemerült, így hát székre álltam és csavarhúzó híján a svájci bicskám egyik laposvégződésű eszközével próbáltam lepattintani a burkolatot, hogy mögé kukkantsak.

Kb. 10 másodperc baszkurálás után beindult a sziréna, úgy, hogy be sem volt aktiválva. Az egész társasház zengett a szirénánk üvöltésétől, megzavarva az ott élők vasárnap esti békéjüket. 

Barátnőm egyből kiriasztott, majd így szólt:

- Mit csináltál te fasz?
- Jól van, működik. Nincs lemerülve az elem. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3716521424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása