Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

2021. november 28. 16:11 - Technikus Úr

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr4716767352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2021.12.14. 06:14:09

Kedves Technikus úr! Érdeklődnék mi van veled?

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.12.28. 21:19:51

@calibra2006:
Kedves Calibra!

Hát köszönöm a kérdésedet, jól vagyok!
Sőt, igazából így 30-at betöltve kimondottan tényleg jól érzem magam. Kiegyensúlyozott, nyugodt a természetem mostanság. Nincs okom semmi panaszra.

Ami az írást illeti, most egy jó időre leteszem a virtuális tollamat. Lenne miről írni, mert azért zajlik az élet, csak egyszerűen nincs affinitásom hozzá. Bár ennek nem örülök, mert szerettem írni, csak most nincs kedvem. Nagyon remélem, hogy valamikor vissza fog jönni.

Az eddigi bejegyzéseket nem töröltem, csak láthatatlanná tettem. Hogy miért, azt magam sem tudom megfogalmazni. Új olvasóim már nem igen hiszem hogy lennének egy befagyasztott blogon, így meg tök mindegy. Ha a régi olvasóim szeretnének csemegézni az eddigi bejegyzéseimen, akkor írjanak rám és egy PDF-ben elküldöm az egészet. Le van mentve.

És Te? Hogy vagy? Nyuszik, cicák?

calibra2006 2021.12.29. 18:08:39

@Technikus Úr: ezt igazán sajnálom. Nyuszikám beteg sajnos, műteni kéne egy daganatot róla, de nem biztos hogy túlélné. 2 éve halogatom... A macskát nem láttam vagy 2 hete. Bezzeg a környék összes macskája hozzám jár zabálni meg melegedni. Azért bízom benne hogy csak csavarog mikor kint vagyok. Aztán örökbe fogadtam egy kutyát. Persze nem akartam. De miután 3x került vissza a menhelyre és hétről hétre láttam ahogy leépül egyszerűen nem tudtam ott hagyni. Tőlem állatot max a halál választ el. Kiderült hogy termete ellenére (cane corso) remek szobakutya :) hát ennyi. Talán az új évben majd új lendületet veszel az íráshoz.
süti beállítások módosítása