Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Még küzdök a démonaimmal...

2022. április 14. 20:07 - Technikus Úr

Sajnos...

Még január végén írtam róla, hogy milyen jól érzem magam...Úgy néz ki, hogy most már nem annyira. 

Folyt.

Igaz, ami igaz, azóta egy háború kirobbant a szomszéd országban és átalakultak a dolgok.

Na, de mi is történt?

Van nekem egy régi világnézetem, miszerint a Föld, a lakosság, a civilizáció a romlás és pusztulás felé tart. Ez a gondolat mindig letargiával és depresszióval töltött el és több Barátom is elküldött a tarka faszba, hogy én hülye vagyok meg pesszimista. 

Mindig mondtam, hogy az a világ ami a Ti fejetekben létezik, ahol mindenkinek szép fehér kerítéses kertesháza van, szép autója a feljárón, kedvesen köszön a szomszéd mikor hazaérsz, miközben süt a nap, a madarak csiripelnek és mindenki boldog, ez a világ nem fog soha létrejönni. Globálisan sem. Vagyis de, majd az Új világrendben. De addig is, lesznek járványok, háborúk, válságok, éhínség, meg minden kutyafasza. 

Ez volt a világképem a jövőről. Ezzel nem értett egyet több Barátom se. Ami nem baj, csak aztán beköszöntött a 2020-as év és a "jövendölésem" beigazolódni látszik...

Nem akarok pánikot kelteni, én se vagyok beszarva.

Szóval a január végei bejegyzésem tájékán ezek a letargikus világnézetek valahogy elhalványultak és akkor tényleg jól éreztem magam. A kovid lecsengőben volt és kialakult bennem egy pozitív világkép, ami aztán nem tartott sokáig....

Érthető is, mert az ukrán-orosz háború kitörésével a jövő világképem újabb alátámasztást nyert...

Ennek tükrében több lépést is tettem. Én ezt amolyan passzív intézkedéseknek tekintem. 

Az első dolgom volt, hogy a Forintom nagy részétől megszabadultam... Euró, Dollár, arany, stb. (nyilván volt annyi eszem, hogy nem 400-on vettem az eurót, de persze évek óta pofázom, hogy hosszútávon jó befektetés csak lusta disznó voltam váltani. Na, mindegy...)

Felkészültem arra az eshetőségre, hogy ha tényleg beüt a szar, akkor fogom(fogjuk) a cuccost (apropó, erről mindjárt) és lépünk akárhova. Euró, dollár szinte a világon mindenhol fizetőeszköz. A befektetési arany úgyszintén...

Aztán még elmentem a Decathlonba és vettem egy 50 literes túra hátizsákot is, ami azóta is készenlétben figyel a szoba sarkában. 

Barátaim szerint túllihegem... lehet...Én is remélem.

Ha jelenlegi világképemről kérdeznétek, sajnos továbbra is kitartok az eredeti meglátásom mellett. 

Válság, munkanélküliség, éhínség, folyamatos drágulások, készlethiány, anarchia, na és persze a járványok sem elhanyagolhatóak újfent... NE legyen igazam!!

Következő napirendi pont a fegyverek beszerzése...

Stay Safe!

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr6117808297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

calibra2006 2022.04.27. 15:23:49

De hisz Magyarország a legszebb és legjobb ország!! :D

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2022.04.27. 20:31:37

@calibra2006:
Hát persze. Na jó, a következő bejegyzésben politizálok. :D Csak hogy mindenki tudja hanyas a kabát. :D
süti beállítások módosítása