Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

A türelmeteket kérem!!

2022. szeptember 06. 16:59 - Technikus Úr

Még ha egyáltalán van... 

Folyt.

Az élet hullámvasútjának mélypontján vagyok és amíg nem tisztázódnak a dolgok, nem is szeretnék erről írni....

De fogok!! Hamarosan (remélem) a hullámvasút ismét emelkedő pályára áll.

Ha mégsem? Az gigamega cumi... 

Pedig lesz miről mesélnem... Mesélnék arról, hogy miért kellett volna 2 éve megfogadnom István Barátom szavait. Hogy miért csináltattam újabb tetkót, amikor az elsőt is megbántam. Milyen volt a Maldív szigeteki (ez így helyes??) nyaralás. Milyen volt egy olyan sztriptíztáncos csaj, aki nem vetkőzött. És még ha nagyon törném a fejem, tuti találnék valami kibaszott izgalmas 1-2 perces sztori címet....

Türelem!! Élek és majd jövök!! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr3217925433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása