Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Technikus Úr naplója

Felezős buli - Részlet a Technikus Úr naplójából - 6. rész

2020. január 13. 20:32 - Technikus Úr

 

2014.03.02.:

 

Igen. A mintatanterv szerint a felénél járok. Persze az még közel sem biztos, hogy szlip nélkül végzem el a Főiskolát*.



Szóval egy remek kis bulival kezdtük ezt a szemesztert, bár nem a kedvenc bulijaim közé sorolom, amolyan átlagos volt. Aznap este valahogy whisky est volt. A blokktársaim egy üveg Jim Beam-et vettek, ami érthetetlen módon a fagyasztónkban megfagyott, de szerencséjükre nem tört szét. Érdekes, annyira nem vágom én, de szerintem egy 40%-os piának nem szabadna egy otthoni fagyasztóban megfagynia.

Nekem most piára nem kellett költekeznem, mert még volt egy fél üveg The Famous Grouse a szekrényemben, amit még decemberben bánatomban vettem, mert megbuktam egy olyan tantárgyból, amiből nagyon nem kellet volna.

Szóval az alapozást a szobáinkban kezdtük, ki-ki a maga tempójával és szokásaival. Én tisztán ittam az első 4 porárral, de utána annyira tömény volt, hogy ásványvízzel higítottam egy picikét. Talán bocsánatos bűn, már csak azért is, mert az alkoholnak vízhajtó hatása van és ezzel a szomjúságomat is oltottam. Az üvegem alján talán egy-két korty maradt, amikor öltöztünk és átmentünk megnézni a másik épületben milyen a buli.

Mindenki, akit ott találtunk a csoporttársaink voltak. Hangos zene, ott is folyt a whisky meg a házipálinka. Szokásos hülyeségek, fotózkodások (amiket nem publikálok), meg ilyenek. Idő volt, így hát elindultunk a buszmegállóba ahol rengetegen voltak. Egyetlen egy busz volt, amire én és még pár haver már nem fértünk fel. A busz annyira meg volt durrantva a bulizó főiskolásokkal, hogy a buszfordulóban vissza kellet tolatnia, ott ahol általában egy ívben megszokott fordulni.

A következő busz három negyedóra múlva érkezett, de mivel egyikünk sem akart fagyoskodni, ezért visszamentünk a koliba. Egyikünknek volt még egy kis whisky-e, én is jeleztem, hogy még nekem is van, szóval egyesítettük a piáinkat, hogy igyuk meg. Felmentünk a szobámban és összeöntöttem azokat.

Ez alatt a többiek kicsit átrendezték a blokktársaim szobáját (füzetek a fagyasztóban, éjjeliszekrény a zuhanykabinban, stb.). Folytattuk az ivászatot majd lementünk a buszmegállóba.

Innentől kicsit szakadottabb a kép, de azért megvan nagyjából. Az oda fele út az mindig a szokásos gólyatáboros indulók üvöltésével telik, majd amikor megérkeztünk, találkoztunk a banda másik felével is. Mondták, hogy nem maradtunk le semmiről. Bementünk és már ment szokásos bágyasztó zene, ahol valami táncolásra emlékeztető valamit csináltunk, vagy legalábbis én.

Pia nélkül esélytelen lennék egy ilyen helyen, valahogy ez nem az én világom, de azért jobb úgy hogy 5-6-an vagytok és ismeritek egymást (na meg ha részegek vagytok). Találkoztunk a volt gólyatáboros csajokkal. Velük általában csak ilyen bulikkor futunk össze, mert ugyan egy Fősulira járunk, de teljesen más karra.

Ott volt Vera is. Már gólyatábor óta nagyon bejön a csaj. Helló, szia, puszi majd miután Tomi megtáncoltatta én sem maradtam ki belőle. Kicsit mászkáltunk a placcon majd újra megláttam, hogy nem messze táncol és háttal állt nekem. Egy fekete gönc volt rajta, aminek a háta félig ki volt vágva és annyira közel álltam hozzá, hogy a mutatóujjamat végighúztam a gerincén, majd megfordult és mosolygott. Némi értetlenkedés még volt, de már közeledett a 3 óra (az első busz indulása) én meg úgy voltam vele, aki jön, aki nem én visszamegyek a kollégiumba. Blokktársaim is azzal jöttek, majd miután kidühöngték magukat az átrendezett szoba láttán, segítettem nekik visszarendezni és végezetül lefeküdtünk aludni.

 

*Másnap 8-9 körül kelhettem így kihagyva az első 4 óra előadásomat. Sütött a nap. Fény szűrődött be a szalagfüggöny résein. Nem fáj a fejem. Nem kevertem. Nem hánytam. És félkomáson egy gondolat futott át a fejemen. El tudom még végezni mintatanterv szerint. Van gépelemek II.-ből vizsgakurzus. Szakosodhatok jövő szeptemberben. Talán képes is vagyok rá… Mióta Főiskolás vagyok talán a legnagyobb pofont a gépelemek II. bukása adta. Hiába volt a rajz beadandóm érdemjegye 4-es felett, ha a ZH-kat elbuktam. Elbuktam, mert hittem benne hogy segédeszközök (puska) nélkül meg tudom írni. Nem tudtam… Öröktanulság maradt számomra: a becsületességeddel kitörölheted a seggedet. De talán nincsen elrontva még…

2020.01.13.:
És valóban nem volt elrontva. Megtudtam csinálni. Erről itt olvashatsz. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://technikusur.blog.hu/api/trackback/id/tr7415444180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása